קושימומחה
מוכן ב5 שעות
מנות6
ציון בריאות21
מגזין

עוגת חלב-חמאה מייפל

עוגת חלב-חמאה מייפל
עוגת חלב-חמאה מייפל היא צמחוני קינוח. מנה זו מכילה סביב 25 גרם חלבון 91 גרם של שומן, וסך הכל 1674 קלוריות. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. גשו לסופר וקנו קליפת עוגה אפויה, חלמונים, וניל, ועוד מספר מצרכים כדי להפוך אותו היום. זה ... יקר מתכון לאוהדים של מזון דרומי. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 5 שעות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 61%. נסו עוגת חלב-חמאה מייפל, עוגת חלב-חמאה מייפל, ו Flip מייפל ג'ין חמאה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 163°. מניחים פגז עוגה (בצלחת עוגה) במחבת אפייה רדודה.
מרכיבים שתצטרך
קרום עוגהקרום עוגה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
לטאטא יחד מרכיבים שנותרו בקערה עד רק בשילוב ויוצקים שלושה רבעים של פודינג לקליפה. בזהירות לשים מחבת באמצע התנור ויוצקים פודינג שנותר עם כוס.
מרכיבים שתצטרך
פודינגפודינג
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
תנורתנור
מחבתמחבת
3
אופים עד רק להגדיר במרכז, על 55 דקות, ואז להעביר עוגה למתלה כדי להתקרר מעט.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
מגישים חם או בטמפרטורת החדר.
1
העוגה יכולה להתבצע 4 עד 6 שעות קדימה ונשמר בטמפרטורת החדר.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא להירגע ריזלינג. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 10 דולר.
תירגע, ריזלינג.
תירגע, ריזלינג.
מכרמים של אזור היין מוסל, הענבים הריזלינג האלה מבשילים באדמה צפחה ומינרלית ונקטפים על בסיס הטעם והבשלות האופטימליים שלהם. קר מותסס במכלי נירוסטה, יין זה מביא חומציות טבעית, מתן איזון מושלם כי הוא פריך מרענן ומשאיר את הפה להשקות יותר.תירגע ריזלינג הוא מותסס מעט יבש עם זר פירותי נפלא וטעמים אינטנסיביים של תפוחים ואפרסקים עם רק רמז של הדר.תירגע ריזלינג הוא טעים בכוחות עצמו! אבל זה זוגות בצורה מושלמת עם מגוון רחב של מזונות, מאכלי ים ועוף בגריל למנות אסייתיות מתובלות וסלטים טריים.