קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות20
מגזין

עוגת טאקו

עוגת טאקו
זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, מתכונים דומים: עוגת טאקו קלה וצוות קאבוט Fit, עוטפת טאקו ירוקה אולטימטיבית עם בשר טאקו עדשים-אגוז (טבעוני + ללא גלוטן), ו סלט הטאקו של ג'סיקה עם רוטב טאקו מוקרם.

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 מעלות F.
2
מחממים את שמן הירקות במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה. עבודה בקבוצות, להוסיף את טורטיות ומבשלים, מרפרף כמה פעמים, עד הזהב, על 3 דקות לכל אצווה.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר עם מלקחיים ולהעביר צלחת נייר מצופה מגבת כדי לנקז.
4
מוסיפים את הבצל למחבת ומבשלים, ערבוב, עד רך, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את השום ואת קאיין ומבשלים 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את הבשר ו 1/4 כפית מלח ומבשלים, לשבור את הבשר, עד השחמה, על 4 דקות. מערבבים את העגבניות, צ ' ילי ותירס. להביא מבשלים ומבשלים עד מעובה מעט, על 3 דקות. מתבלים במלח במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
7
הסר מהחום ומערבבים בכוסברה.סדר חצי טורטיות בחלק התחתון של צלחת פאי 9 עד 10 אינץ'. למעלה עם חצי מתערובת הבשר, ואז חצי מהגבינה. חזור עם טורטיות שנותרו, בשר וגבינה. מכסים באופן רופף בנייר כסף ואופים עד שהגבינה נמסה, כ -10 דקות. אם תרצה, להסיר לסכל ולצלות במשך כמה דקות כדי לחמם את הגבינה.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. סנדי סנפורד ובנדיקט פינו נואר עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 65 דולר לבקבוק.
סנדי סנפורד ובנדיקט פינו נואר
סנדי סנפורד ובנדיקט פינו נואר
הייחודי 2012 יש שכבות של דובדבן בר, שוש, פלפל שחור וקינמון. צבע אדום אודם חיוור טאנינים משיי להראות לנו כמה מלכותי האתר הזה.