קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 20 דק.
מנות15
ציון בריאות0
מגזין

עוגת כפכפים

עוגת כפכפים
עוגת הכפכפים של המתכון מוכנה בתוך כ 4 שעות ו 20 דקות וזה בהחלט מדהים חלב חינם אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 2 גר' של חלבון, 2 גרם של שומן, וסך הכל 159 קלוריות. והוא יספק כ 15 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו סוכריות גומי לעיסות בטעם פירות מצופה ממתקים, צבעי מזון של בטי ג'ל, תגלגלי פרי בטי לפי חטיף הפירות העסיסי, ועוד מספר מצרכים לעשות היום. מתכונים דומים: איך להציל פלופים אפייה, בתוספת לעוגת רול קינמון כי הוא מפנק ברמה הבאה, כפכפים פירותי, ו A-Go Flip.

הוראות

1
מחממים תנור ל-350F (325f למחבתות כהות או לא דביקות). גריז או ריסוס בתחתית וצדדים של מחבת 13x9 אינץ'. להכין ולאפות עוגה לפי הוראות על תיבת למחבת 13x9 אינץ'. מגניב 10 דקות; להסיר מחבת מתלה קירור. מגניב לגמרי, בערך 1 שעה. מקררים או להקפיא עוגה 1 שעה או עד המשרד.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת
2
בקערה קטנה, לערבב ציפוי מיכל 1 עם צבע מזון כדי להפוך את הצבע הרצוי עבור הצדדים של כפכפים. להזמין זיגוג 1/3 כוס מהמיכל השני. בקערה קטנה, מערבבים צבע מזון שני לתוך 1 כוס של הציפוי הנותר כדי להפוך את הצבע הרצוי עבור העליון של כפכפים.
מרכיבים שתצטרך
צבע מזוןצבע מזון
ציפויציפוי
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
באמצעות סכין משונן, לחתוך מעוגל העליון את העוגה על פני השטח; מקום לחתוך בצד למטה.
ציוד שתשתמש בו
סכין משונןסכין משונן
4
חותכים את העוגה לאורך לשניים. המשך חיתוך כל חתיכה כדי ליצור צורה כפכף כפי שמוצג בתרשים (תבנית ניתן למצוא תחת הטיפים להלן).
5
מניחים חתיכות על מגש.
6
מורחים שכבה דקה של ציפוי ל" צדדים " על כל כפכף כדי לאטום בפירורים. להכניס למקרר או להקפיא עוגה 30 עד 60 דקות כדי להגדיר ציפוי. כפור בצד של כפכפים עם אותו הציפוי שנותר. כפור צמרות של כפכפים עם ציפוי צבע שני.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
מורחיםמורחים
7
גוון נשאר 1/3 כוס ציפוי עם צבע מזון. כדי ציפוי צינור סביב קצה העליון של כפכפים, כפית ציפוי צבוע לתוך שקית מקפיא פלסטיק resealable מזון אחסון קטן לחתוך קצה קטן את 1 בפינה התחתונה של התיק. עיצוב זיגזג צינור.
מרכיבים שתצטרך
צבע מזוןצבע מזון
ציפויציפוי
8
מניחים סוכריות קטנות סביב קצה הצד של כל כפכף להיראות כמו תכשיטים.
מרכיבים שתצטרך
ממתקיםממתקים
9
חותכים שתי חתיכות 6 אינץ ' מן גליל פירות; לחתוך חתיכות לאורכו במחצית. מסדרים כפכפים לרצועות. ממש לפני ההגשה, למעלה עם פרחים. החנות מכוסה באופן רופף.
מרכיבים שתצטרך
פירותפירות
גלולגלול

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות Alexana Revana הכרם פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 42 דולר לבקבוק.
כרם פינו נואר אלכסנה רבאנה
כרם פינו נואר אלכסנה רבאנה
# 17 Vine Spectator Top 100 של 2013את 2010 כרם רבאנה פינו נואר הוא מצג מצוין הן של הבציר והן של אתר הכרם רבאנה.2010 הייתה עונת גידול מאתגרת, אך עם ייצור יין קפדני ומיומן קפדני, התערובת שלנו של שמונה שיבוטי differentPinot noir יצרה אינטנסיבי, מורכב ו balancedwine. ניחוחות בהירים, קדימה של דובדבן שחור, צמחים מיובשיםתווים פלורליים מורמים על ידי דבשה ופריחה אניס. טעמי שרי מסיבלבלאק דקדנטיים ומשתלבים היטב עם תבלינים, קולה וגווני קקאו. המרקם שופע ועשיר, גימור עםטאנינים רכים סביב המספקים מבנה מושלם עבור cellaring.