קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות12
ציון בריאות2
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת מלאך פטל

עוגת מלאך פטל
המתכון עוגת מלאך פטל יכול לספק את הכמיהה הקריאולית שלך בערך 1 שעה. מנה אחת מכילה 161 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 4% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים. אם יש לכם תמצית שקדים, תערובת עוגות אוכל מלאכים, פטל וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. רק כמה אנשים באמת אהבו את הקינוח הזה. 5 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב וידידותי לפודמפה דיאטה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 27%. הציון הזה די גרוע. נסו עוגת מלאך פטל, עוגת מלאך פטל לימון {דל שומן}, ו עוגת אוכל מלאך שוקולד פטל (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכן בלילת עוגה לפי הוראות החבילה. מקפלים פנימה תמציות. כף שני שליש מהבלילה ל -10 אינץ ' לא משומן. מחבת צינור.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים אבקת ג ' לטין לבלילה שנותרה; ירידה על ידי כפות מעל הבלילה במחבת.
מרכיבים שתצטרך
ג ' לטיןג ' לטין
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
חותכים בעזרת סכין כדי להסתחרר.
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
4
אופים לפי הוראות החבילה. מיד להפוך את המחבת על מתלה חוט; מגניב לחלוטין, על 1 שעה. הפעל בזהירות סכין סביב דפנות התבנית כדי להסיר עוגה.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
סכיןסכין
מחבתמחבת
5
חותכים לפרוסות.
6
שלב פטל וסוכר; מגישים מעל עוגה.
מרכיבים שתצטרך
פטלפטל
סוכרסוכר

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזויטי וסוביניון בלאן הם אפשרויות נהדרות עבור קייג ' ון. יינות אלכוהול נמוכים וטאנינים נמוכים אלה ישלימו את החום במנות קאג ' ון חריפות, במקום לגרום לפה לשרוף יותר. חגיגת פאקו ולולה אלברינו עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
פאקו & לולה חגיגה אלברינו
פאקו & לולה חגיגה אלברינו
צבע קש אטרקטיבי עם רמזים של ירוק בשפה. נקי ומבריק. האף מאוד אקספרסיבי והרמוני. תווים עדינים של פירות לבנים (תפוחים ירוקים, אגסים) וניחוחות לימוניים. רמזים של עשבי תיבול (בזיליקום) ופרחים בסיס פריחה הערות. עוצמה ארומטית מפתיעה. החיך נקי ומרקם. חיך אקזוטי מפתה של אננס ומנגו התערבב בטעמי הדרים מרעננים המוגברים על ידי מבטאים מינרליים. משיי אבל עדיין בעל גוף מלא, עם ארוך משתהה גימור. עגול וטעים מאוד.