קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 25 דק.
מנות10
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת סורבה לימון-פטל

עוגת סורבה לימון-פטל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל עוגת סורבה לימון-פטל. מנה זו מכילה סביב 7 גר' של חלבון, 14 גרם של שומן, וסך הכל 515 קלוריות. מתאים ל-10 מנות. 5 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו-25 דקות. גשו לסופר וקנו שוקולד מריר, חמאה, שמנת, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו לימון-ג'ינג'ר אנג' ל מזון ועוגת פטל-סורבה, עוגת לימון אנג'ל מזון מלא לימון קרד ופטל טרי, ו עוגת לימון עם קרם לימון או רוטב פטל (מתכונים דומים).

הוראות

1
חותכים רצועת 24 על 6 אינץ ' של נייר קלף. חמאה על הצד של מחבת קפיץ 8 אינץ', ואז בשורה את הצד עם הקלף; הנייר יהיה להאריך מעל השפה של המחבת, כך שאתה יכול לבנות עוגה גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
מחבת Springformמחבת Springform
2
מערבבים את העוגיות כתוש, סוכר וחמאה מומסת בקערה עד בשילוב. לחץ על התערובת לתחתית ועל 1/4 אינץ ' בצד של המחבת מוכן. להקפיא עד המשרד, כ -15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
חמאהחמאה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מחבתמחבת
3
סקופ את סורבה לימון על הקרום בקבוצות קטנות, אריזה אותו עם מרית קיזוז; להחליק את החלק העליון. להקפיא עד המשרד, כ -45 דקות. חזור עם סורבה פטל להקפיא עד המשרד, על 45 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
סורבה לימוןסורבה לימון
פטלפטל
סורבהסורבה
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
מרית אופסטמרית אופסט
4
מניחים את השוקולד בקערה חסינת חום.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מחממים את השמנת בסיר קטן או במיקרוגל עד שבקושי מבעבע; יוצקים את השמנת החמה על השוקולד ונותנים לעמוד 1 דקה, ואז מערבבים עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
הסר את הצד של מחבת הקפיץ ואת הקלף.
ציוד שתשתמש בו
מחבת Springformמחבת Springform
7
מורחים את תערובת השוקולד על החלק העליון של העוגה להקפיא עד סט, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
מורחיםמורחים
8
מגישים מיד או לכסות להקפיא עד 2 ימים.
9
צילום: קאנה אוקדה

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קינוח קפוא עובד ממש טוב עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. אתה יכול לנסות שרי קרם ן NV ג ' ונסון. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "