קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות8
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת סטאוט עם רוטב קרמל

עוגת סטאוט עם רוטב קרמל
והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 740 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 33 גרם שומן. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. אם יש לכם גבינת שמנת, סודה לשתייה, אבקת אספרסו, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. נסו עוגת זנגביל-סטאוט עם רוטב קרמל-אייל, עוגת שוקולד עם רוטב קרמל מוצק-פחמימות נמוכות, ו תירס קרמל מוצק שוקולד (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים התנור ל 350 מעלות F. להתאים מתלים למרכז התנור. לרסס מחבת עוגה Bundt טוב מאוד עם תרסיס nonstick.
ציוד שתשתמש בו
Kugelhopf PanKugelhopf Pan
תנורתנור
3
מוסיפים את החמאה לסיר על אש בינונית. לאחר מבשלים בעדינות, לטאטא את הקקאו, אספרסו ובירה עד מעורבב והחמאה נמסה. להפריש להתקרר בזמן שאתה מכין את שאר החומרים.
מרכיבים שתצטרך
אספרסואספרסו
חמאהחמאה
אבקת קקאואבקת קקאו
בירהבירה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
4
מוסיפים את הסוכרים, הביצים, גבינת שמנת ווניל לקערה גדולה ומכים יחד באמצעות מערבל יד עד רכות, כ 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
ונילוניל
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
5
לטאטא את הקמח, סודה לשתיה ואבקת אפייה יחד בקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
6
לאט לאט להכות בתערובת קקאו מקורר לתערובת ביצה וסוכר. לנצח עד incorporated, ולאחר מכן להוסיף את החומרים יבשים במרווחים של שלושה, ולהמשיך להכות עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קקאואבקת קקאו
סוכרסוכר
ביצהביצה
7
מוסיפים את הבלילה למחבת המוכנה ואופים עד שקיסם שיניים מוכנס למרכז העוגה יוצא נקי, כ 45 דקות.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
מחבתמחבת
8
בואו להתקרר לחלוטין לפני הסרת מהמחבת.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
מגישים עם רוטב קרמל.
מרכיבים שתצטרך
רוטב קרמלרוטב קרמל

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים8ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב קרמל, לציפוירוטב קרמל, לציפוי1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת שמנת, בטמפרטורת החדרגבינת שמנת, בטמפרטורת החדר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 קופסה פילסברי עם קרום פאי מגולגל מראש1 קופסה פילסברי עם קרום פאי מגולגל מראש2largesביצים, בטמפרטורת החדרביצים, בטמפרטורת החדר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אבקת אספרסואבקת אספרסו4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבירה סטאוט שוקולד, בטמפרטורת החדרבירה סטאוט שוקולד, בטמפרטורת החדר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(2 מקלות) חמאה לא מלוחה, לחתוך לחתיכות(2 מקלות) חמאה לא מלוחה, לחתוך לחתיכות1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקקאו לא ממותקקקאו לא ממותק11 קילו קישואים,תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור