קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות8
מגזין

עוגת פאדג'גאנש פטל

עוגת פאדג'גאנש פטל
עוגת פאדג'גאנש פטל עשויה להיות בדיוק הקינוח שאתם מחפשים. מתאים ל-16 מנות. מנה אחת מכילה עד 9 גר' של חלבון, 38 גרם של שומן, וסך הכל 816 קלוריות. אם יש לכם אבקת אפייה, קצפת כבדה, שמן צמחי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של מזון דרומי. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא ציון spoonacular מעולה של 36%. נסו עוגת פאדג'גאנש פטל, עוגת שכבות שוקולד פטל עם ציפוי גנאש, ו עוגת פאדג'גינס עם גאנש גינס - אין צורך במשקפי בירה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים אש או גריל פחם.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
תן לאש או לגריל להישרף עד לגחלים.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
לרסס תנור הולנדי 12 אינץ ' עם ספריי בישול. בקערה גדולה, לשלב סוכר, קמח, קקאו, סודה לשתיה, אבקת אפייה, ומלח. בקערה בינונית, לשלב ביצים, שמן, חלב חמאה, מים, וניל.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
תרסיס בישולתרסיס בישול
חלב-חמאהחלב-חמאה
ונילוניל
אבקת קקאואבקת קקאו
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מיםמים
ביצהביצה
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
קערהקערה
4
יוצקים את החומרים הנוזליים לתוך החומרים היבשים. מערבבים עם חוט להקציף עד מעורב היטב, על 2 דקות. החובט יהיה נוזלי.
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
5
מניחים 8 גחלים מתחת לתנור ההולנדי ו -16 גחלים על המכסה, אופים בתנור הולנדי כ -50 דקות, או עד שהעוגה מתחילה להתרחק מצדי המחבת. אפשר להתקרר במשך כ -10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
תנורתנור
מחבתמחבת
6
הסר עוגה מהתנור ההולנדי על ידי הצבת מתלה קירור על גבי תנור הולנדי ומהפך תנור.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנור הולנדיתנור הולנדי
תנורתנור
7
הסר תנור הולנדי. עוגה מגניבה. כאשר מגניב לחלוטין, לחתוך 2 שכבות. אתה יכול להשתמש בחוט דנטלי כדי לחתוך את העוגה.
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
8
הפוך גנאש על ידי שילוב כל החומרים גנאש בקערה בגודל בינוני. מערבבים עד מעורב היטב. גנאש יהיה עבה כמו ציפוי. אם זה עבה מדי, רזה עם קצת שמנת או חלב.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
קרםקרם
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
9
מורחים על שכבת לחתוך. למעלה עם שכבה אחרת, לחתוך את הצד למטה.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
10
הפוך זיגוג על ידי שילוב שוקולד נמס עם שמנת.
מרכיבים שתצטרך
שמנת מתוקהשמנת מתוקה
שוקולדשוקולד
זיגוגזיגוג
11
טפטוף מעל העוגה ולאפשר לרוץ במורד הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
מוזנחמוזנח
12
מקשטים עם פטל טרי ותלתלי שוקולד.
מרכיבים שתצטרך
תלתלי שוקולדתלתלי שוקולד
פטלפטל
13
מפזרים אבקת סוכר, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר

מרכיבים

11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקקאוקקאו3ביציםביצים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת מתוקהשמנת מתוקה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת מתוקהשמנת מתוקה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד חלב, קצוץ ומותךשוקולד חלב, קצוץ ומותך680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד חלב, קצוץ ומותךשוקולד חלב, קצוץ ומותך16ריבס, קצוץ טרי או קפואפטל טרי, תלתלי שוקולד ואבקת סוכר, לקישוטפטל טרי, תלתלי שוקולד ואבקת סוכר, לקישוט11 קילו קישואים,בטעם פטל, אופציונליבטעם פטל, אופציונלי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקריבת פטלריבת פטל11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)דבש הדריםדבש הדרים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמיםמים חמים

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Fess פרקר סנטה ברברה ריזלינג. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 9 דולר.
Fess Parker Santa Barbara Riesling
Fess Parker Santa Barbara Riesling
הערות פרחוניות ופריחה כתומה, מתערבבים עם ניחוחות של הדר, אפרסק, יערה ומשמש קל על האף. על החיך תוכלו למצוא טעמים של אפרסק, משמש והדרים. טעמים אלה משלבים כדי לייצר ריזלינג יבש, אך מאוזן היטב.