קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות15
ציון בריאות11
אירועיםחג המולד
מגזין

עוגת פירות לא אפויה

עוגת פירות לא אפויה
עוגת פירות לא אפויה דורשת בערך 45 דקות מתחילתה ועד סופה. מתכון זה מכיל 15 מנות עם 545 קלוריות , 11 גרם חלבון ו -19 גרם שומן כל אחת. , מתכון זה מכסה 15% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. זה מושלם לחג המולד . אם יש לכם חלב מרוכז, קינמון טחון, אגוזי מלך ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 49% . הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: עוגת שוקולד נענע לא אפויה בשכבות (ללא גלוטן, חלביות , עוגיות לא אפויות , והבראוניז האולטימטיבי לא אפוי .

הוראות

1
משמנים תבנית אחת בגודל 9x13 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
2 כוסות מרשמלו קצוץ2 כוסות מרשמלו קצוץ
2
מערבבים את כל החומרים ומערבבים היטב.
3
מורחים את הבלילה לתבנית המוכנה.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות נתחי אננס מסוכרים2 כוסות נתחי אננס מסוכרים
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
4
מניחים לעוגה לעמוד במקום קריר ולהתיישן לפחות שבוע לפני ההגשה.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי הם אפשרויות מצוינות לעוגת פירות. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את NV Solera Cream Shery. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.