קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות1
ציון בריאות67
מגזין

עוגת רום בטטה קריבית עם ציפוי רום חמאה רום

עוגת רום בטטה קריבית עם ציפוי רום חמאה רום
עוגת רום בטטה קריבית עם ציפוי רום חמאה רום דורש מסביב 1 שעה מההתחלה ועד הסוף. המתכון הזה מכסה %77 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 7713 קלוריות, 62 גרם חלבון ו 331g של שומן למנה. והוא יספק כ 1 מנות. אם יש לך אבקת אפייה, קוקוס, סוכר חום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה הוא יקר מתכון לאוהדים של מזון במרכז אמריקה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 78%. נסו עוגת רום בטטה קריבית עם ציפוי רום חמאה רום, גלידת אננס טבעת רום # SummerDessertWeek, ו עוגת בטטה עם ציפוי גבינת שמנת (מתכונים דומים).

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום (ארוז היטב)סוכר חום (ארוז היטב)9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרום כההרום כהה4ביציםביצים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון11 קילו קישואים,ג'ינג'ר קרקע (או להשתמש טרי)ג'ינג'ר קרקע (או להשתמש טרי)11 קילו קישואים,אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ סחוט מתפוז טרימיץ סחוט מתפוז טרי11 קילו קישואים,גרידה כתומה טריה (מגוררת היטב)גרידה כתומה טריה (מגוררת היטב)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירה מבושל בטטותפירה מבושל בטטות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה ללא מלחחמאה ללא מלח2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס מיובש ולא ממותקקוקוס מיובש ולא ממותק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: Gewurztraminer, פינו גריס, ריזלינג

Gewurztraminer, פינו גרי, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי עבור הקאריביים. אתה רוצה לבחור עבור יינות עם קצת מתיקות בעת התמודדות עם מאכלים קריביים חריפים. מגישים יינות אלה מקורר כך שהם אפילו יותר מרעננים. היובל Hugel Gewurztraminer עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 44 דולר לבקבוק.
יובל Hugel Gewurztraminer
יובל Hugel Gewurztraminer
היובל של הוגל מקורו אך ורק בכרמים בבעלות משפחתית של גראנד קרו בחלק העליון של הטרואר באלזס. Gewurztraminer קלאסי גדול אשר ירוויח במורכבות ואת spiciness במשך 8 שנים או יותר. טעם לוואי נעים ומורכב ארוך שלה יהפוך אותו לשותף האידיאלי לגבינות חזקות ומנות מתובלות.