קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות8
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת שכבות צהובה עם ציפוי וניל

עוגת שכבות צהובה עם ציפוי וניל
עוגת שכבה צהובה עם ציפוי וניל עשויה להיות רק הקינוח שאתם מחפשים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 1029 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 47g של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. אם יש לכם אבקת אפייה, תמצית vanillan, מלחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות עם כפית ציון של 26% המנה הזאת לא משהו. נסו עוגת שכבות צהובה עם ציפוי שוקולד-שמנת חמוצה, עוגת שכבות צהובה עם ציפוי שוקולד-שמנת חמוצה, ו עוגת שכבות וניל קלאסית עם ציפוי Mascarpone וניל & R (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
חמאה שני 9 על 2 אינץ ' מחבתות עוגה עגולות וקו עם נייר קלף; חמאה ואבק עם קמח. בקערה, לערבב את 3 כוסות קמח, אבקת אפייה ומלח. בכוס, לערבב את החלב עם וניל.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
ונילוניל
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
קערהקערה
3
במערבל עומד מצויד במשוט, להכות את החמאה במהירות בינונית עד אור שמנת.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
4
מוסיף את הסוכר והכה עד רכות, 4 דקות. מקציפים בביצים, אחד בכל פעם, משפשפים את הקערה. הכה את החומרים היבשים ב 3 קבוצות, לסירוגין עם תערובת חלב גירוד את הקערה.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
ביצהביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
לגרד את הבלילה לתוך המחבתות.
6
אופים בשליש התחתון של התנור במשך כ -35 דקות, עד קפיצי.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
בואו להתקרר במשך 15 דקות, ואז להפעיל סכין סביב הקצוות ולהפוך על מתלה. לקלף את הנייר, להפוך את העוגות זקופות להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
8
במערבל עומד מצויד עם המקצף, להכות את החמאה וחלמון ביצה במהירות בינונית גבוהה עד שמנת. הכה בסוכר במהירות נמוכה. לנצח את הקרם, וניל ומלח, ואז להכות במהירות בינונית גבוהה עד רכות, 3 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
ונילוניל
חמאהחמאה
קרםקרם
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
מקציףמקציף
9
מורחים 1 כוס של ציפוי על שכבת עוגה העליון עם השכבה השנייה; כפור את החלק העליון ואת הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
מורחיםמורחים
10
בואו לעמוד 1 שעה; לשרת.

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סוכר ממתקיםסוכר ממתקים1גדולחלמון ביצה (אופציונלי)חלמון ביצה (אופציונלי)4largesביצים, בטמפרטורת החדרביצים, בטמפרטורת החדר7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמנופה קמח לכל מטרה, ועוד לאבקמנופה קמח לכל מטרה, ועוד לאבק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב, בטמפרטורת החדרחלב, בטמפרטורת החדר11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1צביטהקמצוץ מלחקמצוץ מלח227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאה ללא מלח, מרוכךחמאה ללא מלח, מרוכך2מקלותחמאה ללא מלח, מרוכךחמאה ללא מלח, מרוכך11 קילו קישואים,תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור