קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

עוטפת מועדון חוות ברביקיו

עוטפת מועדון חוות ברביקיו
עטיפות מועדון ברביקיו ראנץ עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה כ 30 גרם חלבון 46 גרם של שומן, וסך הכל 663 קלוריות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האב. 4 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 20 דקות. לכו לחנות ותביאו בייקון פלפל, הודו, טורטיות קמח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב העגבניה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,כדורי פופקורן אדמוניים ורודים כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. נסו סלט מועדון חווה, טורקיה & ראנץ בייגל קלאב, ו רול החווה מועדון עוף (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו עובד ממש טוב עם יין Zinfandel ו rosé. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. Zinfandel Hullabaloo עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
Hullabaloo Zinfandel
Hullabaloo Zinfandel
2012 Hullabaloo מציג ניחוחות של בויזנברי, שוש ופלפל לבן על האף, עם טעמים מובנים היטב של דובדבן בר, אוכמניות, קולה ופרי פטל שולט החיך ומסתיים עם קורטוב נחמד של תבלין על הגימור. יין זה ימשיך להזדקן בחינניות במשך 5-7 השנים הבאות.