קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות6
ציון בריאות14
מגזין

עוף דרומי וכופתאות

עוף דרומי וכופתאות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל עוף דרומי כופתאות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה זו מכילה כ 22 גרם חלבון 22 גרם של שומן, וסך הכל 507 קלוריות. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו -45 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. אם יש לכם מים, קמח, חלב וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החלב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות שביל החלב נושכות כקינוח. . מתכונים דומים: עוף בסגנון דרומי & כופתאות, עוף בסגנון דרומי וכופתאות, ו עוף בסגנון דרומי וכופתאות.

הוראות

1
ממיסים את החמאה בסיר גדול על אש בינונית. מערבבים את הבצל, ומבשלים עד הבצל התרכך והפך שקוף, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מניחים את חזה העוף לתוך הסיר, עור-צד כלפי מטה.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
יוצקים את מרק העוף, ומספיק מים רק כדי לכסות את השדיים. מביאים לרתיחה מעל חום גבוה, ולאחר מכן להפחית את החום בינוני-נמוך, כיסוי, ומבשלים עד העוף מתחיל ליפול מהעצם, על 1 שעה. לאחר מבושל, להסיר את חזה העוף מן הסיר.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
מרק עוףמרק עוף
עוף שלםעוף שלם
מיםמים
עצםעצם
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
להסיר ולהשליך את העור והעצם; לאפשר את הבשר כדי להתקרר, ואז לקרוע לגזרים לחתיכות בגודל ביס.
מרכיבים שתצטרך
עצםעצם
בשרבשר
5
בעוד שד העוף מתבשל, הכינו את בצק הכופתה על ידי לטאטא את הקמח, אבקת אפייה, ו 1 1/2 כפיות מלח יחד בקערת ערבוב. עבודה ירקות מקצר עם האצבעות שלך עד התערובת דומה קמח תירס גס. הפוך באר באמצע ושופכים בחלב. מערבבים יחד עד צורות בצק נוקשה. הפוך על משטח משוריין, ללוש עד חלקה. יוצרים את הבצק ל -12 חתיכות, ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
קיצור ירקותקיצור ירקות
חזה עוףחזה עוף
אבקת אפייהאבקת אפייה
קמח תירסקמח תירס
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
מקציףמקציף
6
לאחר שקרעת את העוף, מערבבים את הקרם של מרק עוף, 2 כוסות מים, מלח, פלפל, ועוף מגורר בחזרה לתוך הסיר. חזור לרתיחה מעל חום בינוני גבוה. זרוק את הכופתאות לתוך מרק רותח אחד בכל פעם כדי למנוע מהם דבק יחד. מכסים, מפחיתים את החום עד בינוני נמוך, ומבשלים עד הכופתאות יש נפוח והם כבר לא בצקי במרכז, 10 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמנת של מרק עוףשמנת של מרק עוף
גרוס עוףגרוס עוף
עוף שלםעוף שלם
פלפלפלפל
מרקמרק
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא בריון היל כרמים ריזלינג יבש. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 14 דולר.
כרמי בולי היל ריזלינג יבשים
כרמי בולי היל ריזלינג יבשים