קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות12
מגזין

עוף חריף-קערת אורז

עוף חריף-קערת אורז
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל קערת עוף אורז פיקנטי. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 377 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 9 גר' של שומן. אם יש לכם משחת קארי, מיץ ליים, קמח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 35 דקות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. נסו קערת עוף ואורז פיקנטי, קערת אורז עוף בוטנים פיקנטית, ו קערת אורז עוף טריאקי הוואי פיקנטית (חקיין רומבי) (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכן אורז על פי הוראות החבילה.
מרכיבים שתצטרך
2
בינתיים, להמיס חמאה בסיר כבד על אש נמוכה; לטאטא בקמח עד חלקה. לבשל, להקציף כל הזמן, 1 דקה. בהדרגה לטאטא במרק עוף, חלב, וחלב קוקוס. מבשלים מעל חום בינוני, מקציפים כל הזמן, 2 דקות או עד שהתערובת עבה ותוססת. מערבבים בממרח קארי ו -3 המרכיבים הבאים. מערבבים עוף, שעועית ירוקה, ורצועות פלפל אדום לתוך תערובת קארי; לבשל 2 דקות או עד מחומם היטב. מערבבים ב 2 כפות. כוסברה קצוצה.
מרכיבים שתצטרך
3
מגישים תערובת עוף על אורז.
מרכיבים שתצטרך
4
מפזרים עם נותר כוסברה קצוצה.
מרכיבים שתצטרך
5
מגישים עם פלחי לימון.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעוף אפוי מלוח, מגורר (אודותעוף אפוי מלוח, מגורר (אודות2(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה2(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר טרי מגורדג'ינג'ר טרי מגורד3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית ירוקה מאודה טרייה, חתוכה לחתיכות 1 אינץשעועית ירוקה מאודה טרייה, חתוכה לחתיכות 1 אינץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב קוקוס קלחלב קוקוס קל2(חוֹרֶף)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי6ריבס, קצוץ טרי או קפואפלחי לייםפלחי ליים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1פלפל אדום, חתוך לרצועות דקותפלפל אדום, חתוך לרצועות דקות3(חוֹרֶף)משחת קארי אדומהמשחת קארי אדומה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז ארוך גרגיר לא מבושלאורז ארוך גרגיר לא מבושל1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים