קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות29
מגזין

עוף מטוגן בסגנון דרומי

עוף מטוגן בסגנון דרומי
המתכון עוף מטוגן בסגנון דרומי יכול לספק הכמיהה הדרומית שלך בערך 45 דקות. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 724 קלוריות, 78 גרם חלבון ו 27 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Epicurious יש 1 אוהדים. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. אם יש לך מלח, חצאי חזה עוף, velouté עוף, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חלב-חמאה כקינוח. נסו עוף מטוגן בסגנון דרומי, תנור בסגנון דרומי-עוף מטוגן, ו עוף מטוגן בשמן עמוק בסגנון דרומי (מתכונים דומים).

הוראות

1
יש לשטוף עוף ולייבש עם מגבות נייר.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
2
מקצר מקום במחבת ברזל יצוק גדולה וחום עד 177°. קיצור נמס צריך להיות 1/2 אינץ עמוק.
מרכיבים שתצטרך
קיצורקיצור
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
בקערה רדודה, מקציפים יחד חלב חמאה וביצים. בקערה רדודה נוספת, מערבבים קמח, מלח ופלפל. לטבול חתיכות עוף בתערובת ביצה, ואז לדלות בקמח מתובל. בזהירות למקם כמחצית חתיכות עוף בקיצור חם. (הטמפרטורה של התקצור יירד כאשר אתה מוסיף את העוף; מנסה לשמור על טמפרטורה של 163°.) עוף ומטגן עד חום זהוב מכל הצדדים או עד שכל חתיכה מגיעה לטמפרטורה פנימית של160, הפיכת העוף מספר פעמים כדי למנוע כתמים שרופים. זה ייקח בערך 10 דקות עבור שדיים ללא עור 20 דקות עבור חתיכות עם עור ועצמות.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות עוףחתיכות עוף
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלב-חמאהחלב-חמאה
קיצורקיצור
עוף שלםעוף שלם
פלפלפלפל
ביצהביצה
מלחמלח
צ'דר טרי מגוררצ'דר טרי מגורר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מסננים עוף מבושל על מתלה, ולאחר מכן לשמור על חם בתנור 93° תוך טיגון שאר העוף.
מרכיבים שתצטרך
עוף מבושלעוף מבושל
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
מגישים עם עוף velouté.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
6
From The Delta Queen Cookbook by Cynthia LeJeune Nobiles, © 2012 Louisiana State University Press

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Selbach אוסטר זלטינגר Himmelreich ריזלינג Kabinett Halbtrocken. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 21 דולר לבקבוק.
Selbach Oster Zeltinger Himmelreich Riesling Kabinett Halbtrocken
Selbach Oster Zeltinger Himmelreich Riesling Kabinett Halbtrocken
# 95 Wine Spectator Top 100 של 2017זה עשיר יותר ופחות מנטה מהרגיל אבל אני אוהב את העושר בבציר זה, אשר יכול להשתמש קצת גראס; אז לצפות יין עם יותר תפוח ופחות מנטה; דברים פריכים. החבילה נקראת Heel ומימין Anrecht, שממנו אחד השלישייה הגדולה של יינות en-bloc מגיע.