קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות1
ציון בריאות94
מגזין

עוף נבראטן קארי (הודי)

עוף נבראטן קארי (הודי)
עוף נבראטן קארי (הודי) הוא מנה עיקרית הודית. המתכון הזה מכסה %66 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 1997 קלוריות, 106 גרם חלבון, ו 138 גרם שומן כל אחד. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. אם יש לכם כמון קלוי, חזה עוף, מלח וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, וכל 30 דיאטה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 89%, וזה מצוין. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם עוף נבראטן קארי (הודי), קערות עוף קארי הודי עם רוטב יוגורט קארי, ו עוף הודי קארי השני.

יין מומלץ: ריזלינג, Gruener Veltliner, ורוד נוצץ

ריזלינג, גרונר ולטלינר ורוז פאט ' לי הנוצץ הם הבחירות המובילות שלי לקארי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה תלוי המנה, כמובן, אבל מבחר אלה יכולים להיות מוגשים צוננים ויש להם קצת מתיקות כדי להשלים את החריפות וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מאכלים מסורתיים. אתה יכול לנסות את זילקן ראוש ריזלינג ספאטלס. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-20 דולר לבקבוק.
זילקן ראוש ריזלינג ספאטלס
זילקן ראוש ריזלינג ספאטלס
עדינות מונעת פירות מסומנת בפרחים עדינים בריסלינג שנקטף מאוחר. תווים של אפרסק כרם, אשכולית, לימון עסיסי ופסיפלורה בשלה מתאחדים על חיך קרמי ומרוכז עשיר במלון וקליפת לימון מסוכרת. החלפה מדהימה של חומציות עסיסית ומתיקות שכבתית יחד יוצרים שלם מוכן לחלוטין. הגימור הארוך והעסיסי ורמז הבציר הפנטסטי לעתיד יפה שעוד יבוא.