קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות30
ציון בריאות21
מגזין

עלי ענבים של סרטן

עלי ענבים של סרטן
עלי ענבי סרטן דורשים בערך 35 דקות מתחילתו ועד סופו. מתאים ל-30 ומחירו 70 סנט למנה מנות. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 3 גרם חלבון, 1 גרם שומן, ובסך הכל של 31 קלוריות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב ופסקטריאן דיאטה. אם יש לכם צלויים ובצל ירוק, פטרוזיליה עלים שטוחים, בשר סרטנים גושים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. עם כפית ציון 65%, המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: עלי ענבים, עלי ענבים, ו עלי ענבים ממולאים.

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים למעט עלי ענבים.
מרכיבים שתצטרך
עלי ענביםעלי ענבים
2
מניחים 1 כף תערובת במרכז כל עלה ענבים. מקפלים מעל הצדדים ומגלגלים היטב. חזור על התהליך עד שהתערובת ועלי הענבים נעלמים.
מרכיבים שתצטרך
עלי ענביםעלי ענבים
ענביםענבים
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
3
מכניסים למקרר עד שמוכן להגשה.

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

ניתן לשלב רכיכות עם שרדונה, מוסקדט וריזלינג. שרדונה חמאתי נהדר לצדפות, שרימפס, סרטנים ולובסטר, ואילו מוסקדט הוא בחירה קלאסית למולים, צדפות וצדפות. אם יש לך קצת תבלין ברכיכות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. היינות בדיעבד שרדונה עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
בדיעבד יינות שרדונה
בדיעבד יינות שרדונה
שרדונה 2018 שלנו מקורו בכרמים בקרנרוס ובאלון קנול. היין מותסס בנירוסטה, ואז בן שלושה חודשים על הגב אלון צרפתי ניטרלי, היין מראה חומציות רבה, משקל ותחושת פה. שרדונה 100% זה מראה חומציות השמורה בדרך כלל ליינות אל חלד בלבד. זהו שרדונה מאוזן להפליא.