קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות21
ציון בריאות1
מגזין

פאטה פורל מעושן

פאטה פורל מעושן
פאטה פורל מעושן הוא מתכון ים תיכוני שמגיש 21. מנה אחת מכילה 130 קלוריות, 6 גרם חלבון ו-7 גרם שומן. מתכון זה מכסה 5% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם פורל, רוטב חזרת, פטרוזיליה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. אדם אחד מצא את המתכון הזה כבעל טעם ומשביע. זה עובד היטב בתור אכילה זולה למדי. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה פסקטרית. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. עם ציון ספונקולרי של 21%, המנה הזו לא כל כך אדירה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: פטה פורל מעושן, פטה פורל מעושן ופטה פורל מעושן.

הוראות

1
מניחים את שבעת המרכיבים הראשונים במעבד מזון; מכסים ומעבדים עד לתערובת אחידה.
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
2
מעבירים לקערה קטנה. מצננים עד להגשה.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מגישים עם קרקרים.
מרכיבים שתצטרך
לכריכהלכריכה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם הבחירות המובילות שלי עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. NV Solera Cream Shery עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.