קושיבינוני
מוכן ב55 דק.
מנות1
ציון בריאות21
מגזין

פאי פקאן סוכרתי

פאי פקאן סוכרתי
פאי פקאן סוכרתי יכול להיות רק דרומי מתכון שאתה מחפש. והוא יספק כ 1 מנות. מנה אחת מכילה 1410 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 81 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. גשו לסופר וקנו מיץ תפוחים להתרכז, וניל, ביצים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה מושלם עבור חג ההודיה. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : עוגת גבינה עם שוקולד פקאן, עוגת פירות סוכרתית, ו פשטידת בשר טחון (סוכרתי).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרומי בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Brundlmayer Steinmassl ריזלינג עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
התחלה מגניבה עם ניחוחות של יער אורנים, ערער ואפרסק אדום מזנק מתוך הזכוכית. לבבי וחזק; מאוד תוסס עם גוף בינוני טוב, פריך ותמצית בשפע; מחוטב עם חומציות תוססת כי הוא בקרוב להשתלב לחלוטין. אחיזה יפה.