קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות46
מגזין

פאייה פירות ים בגריל

פאייה פירות ים בגריל
פירות ים בגריל Paellan נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %39 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 37 גרם חלבון 13 גרם של שומן, וסך הכל 541 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לכם מלח, אורז קצר, צ'יפוטלה צ' ילה באדובו, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים לעשות את זה. כדי להשתמש בשרי היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג לחם וחמאה כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. מתכונים דומים: פאייה פירות ים בגריל, פירות ים בגריל ופאייה צ'וריסו, ו מחבת פאייה Mixta (פאייה עם פירות ים ובשר).

הוראות

1
הפוך את המרק: בסיר גדול, לחמם את השמן.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים את קליפות שרימפס ומבשלים על חום מתון, ערבוב, עד השחמה, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
שרימפסשרימפס
3
מוסיפים את הבצל והגזר ומבשלים, מערבבים, עד שהבצל מתחיל להשחים, 5 דקות יותר. מערבבים את רסק העגבניות ומבשלים 2 דקות, ערבוב.
מרכיבים שתצטרך
רסק עגבניותרסק עגבניות
גזרגזר
בצלבצל
4
מוסיפים את השרי ומרתיחים במשך 1 דקה, ואז מוסיפים את המים וחוזרים לרתיחה. מערבבים את השום, קורנית, עלי דפנה, צ ' יפוטלה וזעפרן ומבשלים על אש נמוכה במשך 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
זעפרןזעפרן
שוםשום
שרי.שרי.
טימיןטימין
מיםמים
5
מסננים את המרק לסיר, לחיצה קשה על המוצקים; אתה צריך 6 כוסות. מתבלים במלח. מכסים וחמים על אש נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
הפוך פאייה: להדליק גריל. אם משתמשים בפחם, לבנות אש גדולה שתימשך לפחות 30 דקות. התחל גחלים יותר במתנע ארובה כדי להאכיל את האש. אם משתמשים בגריל גז, הגדר את המבער המרכזי בחום גבוה ואת המבערים בצד או מלפנים ומאחור על נמוך.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
7
מניחים מחבת פאייה 14 עד 16 אינץ 'או מחבת נירוסטה 14 אינץ' צלייה מעל אש בינונית-חמה.
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
8
מוסיף את שמן הזית וחום עד רוחש.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
9
הוסף את הבצל הירוק, בצל ופובלנו. אם משתמשים בפחם, מעבירים את המחבת לצד הקריר של הגריל; אם משתמשים בגז, מקטינים את החום לנמוך. לבשל, ערבוב עם משוט עץ גדול או כף, עד הירקות לרכך, כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
בצל ירוקבצל ירוק
פלפל Poblanoפלפל Poblano
קריר יותרקריר יותר
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
מחבתמחבת
10
מוסיף את האורז ומבשל, ערבוב, במשך 2 דקות. מערבבים את העגבניות, תירס, שעועית ירוקה ומלח.
מרכיבים שתצטרך
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
עגבנייהעגבנייה
תירסתירס
אורזאורז
מלחמלח
11
מוסיפים את המרק החם לאורז; מנערים את המחבת כדי להפיץ את האורז באופן שווה. הזז את המחבת לחלק החם יותר של גריל פחם או להגדיל את החום נמוך למדי על גריל גז. אם משתמשים בפחם, פזרו את עשבי התיבול על הגחלים. אם משתמשים בגריל גז, מניחים את עשבי תיבול בתיבה מעשן או לפזר על ברים חום. מכסים את הגריל ולתת פאייה לבשל, רועד את המחבת פעם או פעמיים, עד המרק נספג והאורז הוא כמעט רך, על 20 דקות. האורז צריך לבשל בבישול קבוע; להוסיף גחלים חמות לאש אם זה מתחיל לדעוך.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
עשבי תיבולעשבי תיבול
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
מחבתמחבת
12
פזר את השרימפס על האורז ו לקנן את המולים בפאייה, ציר בצד למטה. מכסים את הגריל; לבשל עד השרימפס הם ורודים ואת המולים פתוחים, על 5 דקות. זרוק כל מולים שאינם פתוחים. באמצעות משוט עץ גדול או כף, להעביר את פאיית פירות הים לצלחות, מגרד את האורז פריך מהחלק התחתון של המחבת, ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
מוליםמולים
שרימפסשרימפס
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
מחבתמחבת
13
המלצת יין: Vinho ורדה פורטוגזית היא התאמה מרעננת לצ ' ילי המעושן כאן. חפש קווינטה דה Aveleda Nonvintage או 2000 Grinalda.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
ייןיין

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת1קטןגזר, פרוס דקגזר, פרוס דק1גדולצ'יפוטלה צ' ילה באדובוצ'יפוטלה צ' ילה באדובו596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשרי יבששרי יבש2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני תירס טרייםגרעיני תירס טריים6largesשיני שום, קצוץשיני שום, קצוץ227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית ירוקה, רצוי שטוח רומנו, לחתוך לאורכים 1 אינץשעועית ירוקה, רצוי שטוח רומנו, לחתוך לאורכים 1 אינץ11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מולים, שפשף debeardedמולים, שפשף debearded2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1( חצילים)בצל, פרוס דקבצל, פרוס דק1קטןבצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק1גדולpoblano צ'ילה-stemmed, זרע לחתוך לקוביות 1/2 אינץpoblano צ'ילה-stemmed, זרע לחתוך לקוביות 1/2 אינץ1צביטהגדול של חוטי זעפרןגדול של חוטי זעפרן6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח4בצל ירוק, חתוך לאורכים 1 אינץבצל ירוק, חתוך לאורכים 1 אינץ6ריבס, קצוץ טרי או קפואקונכיות שרימפס שמורות (ראה להלן)קונכיות שרימפס שמורות (ראה להלן)4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז ספרדי קצר גרגרים, כגון ולנסיה או בומבהאורז ספרדי קצר גרגרים, כגון ולנסיה או בומבה680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, פגז ו deveined, פגזים שמורותשרימפס, פגז ו deveined, פגזים שמורות1sprigקומץ גדול של עשב וודי, כגון רוזמרין או טימיןקומץ גדול של עשב וודי, כגון רוזמרין או טימין4עלי קורניתעלי קורנית3(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרעגבניות, קצוץעגבניות, קצוץ2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2בצל צהוב בינוני, קצוץפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב