קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות3
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פובלנו ונופאלס צ'ימיצ'נגאס

פובלנו ונופאלס צ'ימיצ'נגאס
המתכון Poblano ו Nopales Chimichangas יכול לספק הכמיהה המקסיקנית שלך בערך 45 דקות. והוא יספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 223 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 11 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. לכו לחנות ותביאו נאופלס, סלסאן וגואקמולי, שמן צמחי ועוד מספר מצרכים לעשות היום. נסו Vincent Price Sopa Poblano-מרק צ'ילה Poblano, Nopales Con Huevo, ו סלט Nopales (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 40
2
מערבבים 1 כף. שמן עם חמאה מומסת, ומברשת כמה על תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
3
חום נותר 1 כף. שמן במחבת גדולה על חום בינוני; להוסיף צ ' ילה, בצל, nopales, ומלח; ומבשלים, ערבוב לעתים קרובות, עד ירקות לרכך ולהתחיל חום, כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
שים 2 כפות. כל גבינה ושעועית וכ 1/4 כוס של תערובת הירקות על מרכז טורטייה. לקפל בצדדים ולהתגלגל כמו בוריטו. הגדר צ 'ימיצ' נגה על גבי אפייה משומנת, צד התפר למטה. למלא טורטיות שנותרו שטח על 2 ב. חוץ מפן.
מרכיבים שתצטרך
5
מברשת הנותרים תערובת חמאה מעל chimichangas.
מרכיבים שתצטרך
6
אופים, פונה באמצע הדרך, עד השחמה ופריך, כ -20 דקות.
7
חותכים chimichangas בחצי באלכסון ומגישים עם סלסה וגואקמולי.
מרכיבים שתצטרך
8
* לקנות לחתוך ולנקות nopales (רפידות קקטוס) בשוק לטיני.
מרכיבים שתצטרך
9
הפוך קדימה: דרך שלב 2 עד 5 שעות, מקורר; אופים כ 5 דקות יותר.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. קונצ ' ה y טורו Marques דה Casa Concha פינו נואר עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
Concha y Toro Marques de Casa Concha Pinot Noir
Concha y Toro Marques de Casa Concha Pinot Noir
צבע אדום עמוק ועדין. האף מציג ניחוחות מרוכזים של תותים ופטל. החיך מציע מרקם מעודן וטעמים מורכבים של דובדבנים, פטל, שוש עם מבנה בולט. מרגיש כל כך שופע, בסדר ועדין.יין רב-תכליתי זה משתלב היטב עם בשרים לבנים כגון ארנב, חזיר, או שליו, כמו גם עם דגים שומניים וצדפות בהכנות קלות ועדינות. גם פארס טוב עם מנות אסיאתיות כגון מוקפץ וקארי מתון.