קושיקל
מוכן ב6 דק.
מנות1
ציון בריאות5
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פופקורן מתובל בחמאת מייפל

פופקורן מתובל בחמאת מייפל
המתכון פופקורן מתובל מייפל חמאה יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-6 דקות. מנה אחת מכילה 376 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 14 גרם שומן. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו מתאבן. אם יש לכם חמאה, גרעיני פופקורן, קינמון טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. נסו חמאת תפוחים מתובלת מייפל, ביסקוויטים מתובלים עם חמאת מייפל, ו פופקורן כדור: כדורי פופקורן אגוז מייפל (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוזה מבעבעת ויין מוגז הן אפשרויות נהדרות לפופקורן. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. Rosé נוצץ Bellissima עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
Bellissima נוצץ עלה
Bellissima נוצץ עלה
זהו רוזה אלגנטי, בהיר, עם רמזים של תות ואשכולית, וקצף רך, מתמשך. ברגע האחרון, בליסימה רוזנת נוצצת זוגות מושלם עם סלמון מעושן, רכיכות, ומאכלי ים מתאבנים כגון טרטר טונה, סושי וסשימי.