קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות5
ציון בריאות8
מגזין

פילאף אורז קארי

פילאף אורז קארי
אם יש לך על 10 דקות לבלות במטבח, פילאף אורז קארי עשוי להיות מרהיב ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני מתכון לנסות. מתכון זה מכין 5 מנות עם 552 קלוריות, 11 גרם חלבון, ו 18 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 14% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה ההודית הזאת. גשו לסופר וקנו חמאה, קשיו, אורז יסמין, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר זול למדי. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 48%. ציון זה מוצק. פילאף אורז פלאפי עם קארי, פילאף אורז פלאפי עם קארי, ו פילאף אורז צנוברים (פילאף אורז פי סיידון) דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מחממים אורז לפי הוראות החבילה. בינתיים, במחבת קטנה, ממיסים חמאה על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוסיפים את הקשיו, הבצל והתבלינים; מבשלים ומערבבים 2-3 דקות או עד שהבצל רך.
מרכיבים שתצטרך
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
קשיוקשיו
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
הוסף אורז; לזרוק למעיל.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה לה גרנד קורטאז ' רוז בקבוק ברוט מסנוור עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט בקבוק מסנוור
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט בקבוק מסנוור
ניחוחות וטעמים בהירים של תות טרי ופטל משתלבים עם תווים של לילך וסיגליות. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם טעמים של גרגרי יער ורימון לצד תווים פרחוניים רכים. זה ברוט רוז רוז משלים מגוון רחב של מזונות, מ מלוח מתוק. נסו את זה עם מנות אסיאתיות חריפות, ריזוטו, מנגל, בקר, כבש, ברווז, עוף, פרושוטו, פירות ים, פיצה, גבינה רכה (כמו ברי או עז), עוגת גבינה, עוגת גבינה, עוגת תות ועוגת פירות יער. מערבבים עם מיץ אשכוליות טרי למשקה בראנץ 'מרענן, או מוסיפים מצוף לקוקטייל על בסיס ג' ין.התערובת: השרדונה מספקת עומק ומבנה, ואילו האוגני בלאן מציע חומציות ורעננות טבעית. גמאי בעל גוף קל מעניק ביטוי פירות תוסס ומרקם חלק. הענבים מקורם בטרוירים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ובוז ' ולה.