קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות2
ציון בריאות58
מגזין

פילה דגים חגיגי

פילה דגים חגיגי
פילה דגים חגיגי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 391 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 24 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. אם יש לך עגבניות, בצל, שמן זית, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. נסו דגים חגיגיים, פילה דגים, ו פילה דג פריך (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פינו גרי סקייפול. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.