קושירגיל
מוכן ב23 דק.
מנות4
ציון בריאות55
מגזין

פילה דגים מצופה פתיתי תירס עם איולי צ'ילה-כוסברה

פילה דגים מצופה פתיתי תירס עם איולי צ'ילה-כוסברה
פילה דג מצופה פתיתי תירס עם איולי צ'ילה-כוסברה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 39 גרם חלבון 12 גרם של שומן, וסך הכל 358 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לכם טריז לימון, מיונז, מלחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב קורנפלקס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פתיתי תירס מתפוררים כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 23 דקות. נסו פילה דגים מצופה פתית תירס עם רוטב טרטר Dilled, הליבוט מצופה בקורנפלקס עם איולי כוסברה צ'ילי, ו עוף מטוגן בתנור, עוף מצופה פתית תירס (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות Alsace Willm Pinot Gris Reserve. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
צבע זהוב אינטנסיבי עם רמזים של אוקר, היין יש אף של פירות בשלים, חבושים. בפה ההתקפה היא גם גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן בצורה מושלמת סוכר וחומציות.זוג זה יין לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשר לבן בגריל או קלוי (בשר חזיר, עגל), ארנב, עוף ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כגון ריזוטו.