קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות16
מגזין

פילה חזיר עם קרום פלפל

פילה חזיר עם קרום פלפל
פילה חזיר עם קרום פלפל עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 25 גרם חלבון, 5 גרם שומן, ובסך הכל של 192 קלוריות. מתאים ל-6 ומחירו 1 מנות.06 דולר למנה. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 55 דקות. אם יש לכם בשר חזיר, חלב חמאה, פלפל גרוס גס ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פאי חמאה כמו קינוח. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 58%. הציון הזה מוצק. נסו רוזמרין ופלפל-קרום חזיר, פלפל-קרום חזיר עם רוטב תות-בלסמי, ו קרוסטיני פילה קרום פלפל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים טנדלוינים זה לצד זה וקושרים יחד עם חוט מטבח. בקערה קטנה, לשלב את החרדל, חמאה, טימין, פלפל ומלח; מורחים על פני השטח של בשר. לחץ פירורים על בשר.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
חוט קצביםחוט קצבים
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מניחים על מתלה בתבנית צלייה רדודה. מכסים ואופים בחום של 425 מעלות למשך 15 דקות. לחשוף; אופים 35-40 דקות יותר או עד מדחום בשר קורא 160.
מרכיבים שתצטרך
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
3
תן לעמוד במשך 5 דקות.
4
הסר מחרוזת לפני החיתוך.

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

ניתן לשלב בשר חזיר עם מלבק, פינו נואר וסנגיובזה. הגוף הקל של פינו נואר נהדר לחתכים רזים, סנגיובזה בעלת גוף בינוני משלימה רטבים בשרניים, תבשילים ומנות מרובות מרכיבים אחרות, וזוגות טאני מלבק מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. וינאן אלישיה לאס קומפירטאס מלבק עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
וינה אלישיה לאס קומפירטאס מלבק
וינה אלישיה לאס קומפירטאס מלבק
אדום עז עם הדגשים סגולים. שילוב מדהים בין עוצמה ודיוק. מגלה פרי בשל ואופי מתוק של ריבת אוכמניות, שזיפים ופירות אדומים. הוא מתעגל עם תווים אלגנטיים של פלפל, מפרץ וקינמון. פרי שחור עז, משרעת גדולה וסוכריות מסומנת. בולט בזכות הטאנינים הבשלים והמשיי המשובחים שלו ומספק תחושת פה אלגנטית ומורכבת. ההזדקנות תשפר את המורכבות של היין.אידיאלי כדי זוג עם שומן בשר, משחק בשר, חריף, איטי מבושל או בגריל מנות.