קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות16
מגזין

פילה חזיר שמנת קלה

פילה חזיר שמנת קלה
פילה חזיר שמנת קלה היא ללא גלוטן וללא חלב ומספק כ 6 מנות. מנה עיקרית זו כוללת 209 קלוריות, 25 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 18% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם קרם מרוכז של מרק סלרי, פלפל גרוס, פילה חזיר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 8 שעות ו -10 דקות. זה הביא לך את כולםמתכונים. נסו פילה חזיר שמנת, פילה חזיר עם רוטב עשבי תיבול שמנת, ו פילה חזיר עם רוטב שאלוט-חרדל שמנת (מתכונים דומים).

הוראות

1
מתבלים בשר חזיר עם פלפל, ומניחים בתנור איטי.
מרכיבים שתצטרך
בשר חזיר פילהבשר חזיר פילה
פלפלפלפל
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
2
יוצקים מרק סלרי לא מדולל על פילה, מכסים בשר לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
סלריסלרי
בשרבשר
מרקמרק
3
מכסים, ומבשלים על נמוך במשך 8 שעות.

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

מלבק, פינו נואר וסנגיובזה הם הבחירות המובילות שלי לפילת חזיר. הגוף הקל של פינו נואר נהדר לחתכים רזים, סנגיובזה בעלת גוף בינוני משלימה רטבים בשרניים, תבשילים ומנות מרובות מרכיבים אחרות, וזוגות טאני מלבק מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. אתה יכול לנסות את רוטיני קולצ ' יון קברנה-מלבק. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -23 דולר לבקבוק.
רוטיני קולציון קברנה-מלבק
רוטיני קולציון קברנה-מלבק
אדום אודם עמוק. צמד זנים ממוצא צרפתי מביא לאדום הרמוני ומאוזן: קברנה סוביניון מספק את אופיו המלא, ומלבק מעניק ניואנסים לתערובת עם טאנינים רכים ומתוקים, ומשפר שילוב ייחודי של טעמים וניחוחות פירותיים.