קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 50 דק.
מנות5
ציון בריאות47
מגזין

פילה יחיד דובר עם קשיו צ'אטני

פילה יחיד דובר עם קשיו צ'אטני
פילה יחיד דובר עם קשיו צ'אטני נטול גלוטן,, חלב חינם, כל 30, ו pescatarian ומספק כ 5 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 74 גרם חלבון 35 גרם של שומן, וסך הכל 693 קלוריות. המתכון הזה מכסה %40 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם דג סול, חלפיניו, עגבניה, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים להכין את זה. כדי להשתמש ב כורכום הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת לימון מלא דובדבנים כקינוח. מתכון זה של Recipezaar כולל מאווררים 1. הכנת המנה לוקחת כ 3 שעות ו-50 דקות. זה עובד היטב כמנה עיקרית. , שהוא מוצק. מתכונים דומים: Dover Sole Meuniere, פילה סולית אפויה, ו פילה סוליה קלויה.

הוראות

1
עבור chutney (זמן הכנה כולל צ ' אטני מרינדה, אתה יכול לעשות את הלילה לפני), לערבב את כל החומרים ולאפשר טעמים להתערבב במשך כ 3 שעות - אם אתה בקמצוץ, זה בסדר להשרות אותו פחות זמן.יש לשטוף פילה וללטף יבש - לוודא שהם לא חלקלקים בכלל.מחממים תנור ל 191°. שים שמן זית בתחתית תבנית אפייה, להטות את המעיל התחתון.
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
הצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסותהצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסות
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
שלב רסק שום ג ' ינג 'ר עם tumeric, אבקת צ' ילי, כמון ומלח ולשפשף את זה על כל הפילה משני הצדדים.קח כל פילה ולמקם על 3 כפות של chutney ליד הקצה הרחב לגלגל אותו.
מרכיבים שתצטרך
רסק שום ג ' ינג ' ררסק שום ג ' ינג ' ר
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
הצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסותהצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסות
כורכוםכורכום
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
3
מקום פילה מתגלגל בצד התפר למטה בצלחת משומנת.
מרכיבים שתצטרך
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
4
אופים בתנור שחומם מראש.דגים נעשים כאשר הם להתקלף עם מזלג, על 30 דקות (לצפות מקרוב; אם הפילה שלך הם קצת יותר קטנים או שהם התגלגלו קצת יותר גדול, זמן הבישול ישתנה).
מרכיבים שתצטרך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
5
מגיש 4-8, בהתאם לגודל הפילה שלך-אנו משרתים 2 לכל אדם.

מרכיבים

5ריבס, קצוץ טרי או קפואקשיו צ'אטני.קשיו צ'אטני.1(יכול להיות או להרחיק)אבקת צ'ילי הודי אדום, לפי הטעםאבקת צ'ילי הודי אדום, לפי הטעם5ריבס, קצוץ טרי או קפואפילהפילה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה, קצוצהכוסברה טרייה, קצוצה11 קילו קישואים,ג'ינג'ר טרי קצוץג'ינג'ר טרי קצוץ2שיני שום, קצוץשיני שום, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ג'ינג'ר-שום להדביק (אני בדרך כלל רק לרוץ ג' ינג'ר ושום על המיקרופליין שלי)ג'ינג'ר-שום להדביק (אני בדרך כלל רק לרוץ ג' ינג'ר ושום על המיקרופליין שלי)11 קילו קישואים,כמון צלוי טחוןכמון צלוי טחון11 קילו קישואים,כורכום הקרקעכורכום הקרקע5jalapenos, זרע חתוך (jalapenos יכול להשתנות בגודל, להשתמש בשיקול הדעת שלך, אם אלה שאתה מוצא הם ענקיים, להשתמש 2 או 3, אני משתמש)jalapenos, זרע חתוך (jalapenos יכול להשתנות בגודל, להשתמש בשיקול הדעת שלך, אם אלה שאתה מוצא הם ענקיים, להשתמש 2 או 3, אני משתמש)11 קילו קישואים,מלח כשר (התאם להעדפתך, הייתי משתמש פחות אם אתה משתמש במלח שולחן רגיל)מלח כשר (התאם להעדפתך, הייתי משתמש פחות אם אתה משתמש במלח שולחן רגיל)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית (טעימת אור לא בתולה נוספת)שמן זית (טעימת אור לא בתולה נוספת)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץבצל אדום קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקשיו קלויים, קצוץ גסקשיו קלויים, קצוץ גס8פילהפילה בלעדי דוברפילה בלעדי דובר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות קצוצותעגבניות קצוצות

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. מארק ווסט פינו גריג ' יו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
מארק ווסט פינו גריג ' יו
מארק ווסט פינו גריג ' יו
פריך ונקי, יין זה כולל טל דבש, פרי אבן והדר עם גימור עדין, נקי, מתמשך.נסה זיווג עם דגים וצ ' יפס ישנים וטובים, סלטי קיץ, וצדפות מאודות בתריסר...או עשרות.