קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות16
מגזין

פינוקי שוקולד חמאת בוטנים

פינוקי שוקולד חמאת בוטנים
פינוקי שוקולד חמאת בוטנים יכולים להיות בדיוק המתכון ללא גלוטן, ללא חלב וידידותי ל-fodmap שחיפשתם. מתאים ל-6 ומחירו 42 סנט למנה מנות. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ -18 גרם חלבון , 45 גרם שומן ובסך הכל 564 קלוריות . אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות . גשו לסופר וקנו ציפוי סוכריות שוקולד חלב, חמאת בוטנים שמנת, עוגיות חמאת בוטנים מוכנות לאפייה ועוד מספר מצרכים שאפשר להכין היום. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. עם ציון ספונקולרי של 64% , המנה הזו מוצקה. פינוקים קריספי שוקולד חמאת בוטנים , פינוקים של עוגיות חמאת בוטנים וחמאת בוטנים וקריספי שוקולד דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
אופים עוגיות לפי הוראות האריזה. מצננים על רשתות.
מרכיבים שתצטרך
אריזה בקירור עוגיות חמאת בוטנים מוכנות לאפייה עם חתיכות ממתקיםאריזה בקירור עוגיות חמאת בוטנים מוכנות לאפייה עם חתיכות ממתקים
ציוד שתשתמש בו
עם חתיכות ממתקיםעם חתיכות ממתקים
2
מורחים 12 עוגיות עם 1/2 כפית חמאת בוטנים כל אחת; כפית שוקולד מומס על חמאת בוטנים.
מרכיבים שתצטרך
(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
3
מניחים לעמוד 5 דקות או עד להתייצבות. שמור את שאר העוגיות לשימוש אחר.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

פינוק עובד ממש טוב עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את NV Solera Cream Shery. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.