קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות9
מגזין

פיצה עוף ברביקיו

פיצה עוף ברביקיו
פיצה עוף ברביקיו עשויה להיות רק אמריקאי מתכון שאתה מחפש. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 6 מנות. מנה זו מכילה סביב 24 גרם חלבון 14 גרם של שומן, וסך הכל 453 קלוריות. 7 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. אם יש לכם גבינת מוצרלה, בצק פיצה, בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הבצק פיצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פיצה לקינוח בגריל כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האב. הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. מתכונים דומים: פיצה עוף ברביקיו, פיצה עוף ברביקיו, ו ברביקיו-פיצה עוף.

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו בתפריט? נסה זיווג עם יין זינפנדל ורוזה. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. הגפן הישן חלק גדול זינפנדל עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
גפן גדול וחלק זינפנדל
גפן גדול וחלק זינפנדל
Zinfandel חלק גדול נפתח עם ניחוחות מתפרצים של דובדבן שחור חושני, blackberry, fig, ו framboise. קוקוס קלוי, וניל טהיטי, רמזים של שמיר מעושן להרים מהכוס, כתוצאה מהזדקנות אלון אמריקאי. משיי חלק על החיך עם טעמים של בויזנברי, הפחתת רימונים דומדמניות אדומות ברכה אותך בלגימה הראשונה. על אמצע החיך, הערות טריות של קוקוס ווניל שעועית לצוף ולהשאיר אותך עם גימור מאוזן.הצמד את היין הזה עם סיכות ברביקיו האהובות עליך - אנו מציעים צלעות גב תינוק פיקנטי