קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות16
ציון בריאות2
מגזין

פיצה על ידי הסקופ

פיצה על ידי הסקופ
אם יש לך בערך 10 דקות לבלות במטבח, פיצה על ידי הסקופ עשויה להיות נהדרת ללא גלוטן מתכון לנסות. אתה מקבל הר ד ' אובר שמשרת 16. מנה אחת מכילה 324 קלוריות, 9 גרם חלבון, ו 23 גרם שומן. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לכם גבינת צ'דר, גבינת מוצרלה רזה חלקית, פלפל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 26%, וזה די רע. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון עוף סקופ, עוף סקופ, ו סקופ-זה-טאקו לטבול.

הוראות

1
מורחים גבינת שמנת על 12 אינץ ' לא משומן. פיצה פאן.
מרכיבים שתצטרך
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
בשר סרטנים טרי, סחוט וקטוף היטב עבור קונכיותבשר סרטנים טרי, סחוט וקטוף היטב עבור קונכיות
2
מורחים ברוטב צ ' ילי.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
3
מפזרים בייקון קנדי, בצל, פלפל ירוק וגבינות.
מרכיבים שתצטרך
בייקון קנדיבייקון קנדי
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4
מגישים עם צ ' יפס.
מרכיבים שתצטרך
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. בודגאס נברן דאמה קאווה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
בודגאס נברן דאמה קאווה
בודגאס נברן דאמה קאווה
אחת מכמה קאוות וינטג ' בלבד תוצרת ספרד. דאמה הוא בעל גוף מלא אך בהיר ופריך. אחוזת נאבר סיידן מייצרת קאוות איכותיות מאז 1901. כל הקאוות המיוצרות כאן הן מכרמים שבבעלות האחוזה ובשליטתה. דאמה מותססת בבקבוק (א-לה-מ ' שמפנויז) ומתיישנת בשריה במשך 24 חודשים.מערות נברן היא יצרנית קאווה פרימיום המשתמשת בענבים שגדלו באחוזה. נברן דאמה היא יצירת מופת של קאווה, שילוב של שרדונה, המעניק לגוף ולנפח היין, ופרלדה, המקנה אופי מבריק ומבריק החותך את העגלגלות החמאתית של השרדונה. חובבי השמפניה ייהנו מ "פיז האיכר" הים תיכוני הזה עם צדפות, טונה גולמית וסושי. החומציות הטרייה שלו מחמיאה גם לקינוחי פירות, במיוחד אפרסקים ותפוזים פרוסים.