קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות29
מגזין

פן, תפתיע אותי.

פן, תפתיע אותי.
Surpreme פנה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 701 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 39 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם פלפל, גבינת פרמזן, שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. מתכונים דומים: פנה עם רוטב עגבניות ופלפל מתוק (פנה Saporite "Il Frantoio"), פנה All 'Arbabiata (פנה פיקנטי) עם סנג' ובזה תחנת לואיס החדשה, ו Penne all 'Arbabiata {Spicy Penne Pasta} - 50 נשים משחתות באוכל-רות רוג' רס ורוז גריי.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא ברון Ricasoli Castello di Brolio Chianti Classico Gran Selezione. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 60 דולר.
Barone Ricasoli Castello di Brolio Chianti Classico Gran Selezione
Barone Ricasoli Castello di Brolio Chianti Classico Gran Selezione
# 28 יין ב -50 העליון של VinePair של 2018צבע אדום אודם בצבע אדום עם אף דק של אוכמניות הערות דומדמניות שחורות, רמזים בלסמיים ומתובלים. היין מציג מבנה חומצה מעולה, טאנינים מאוזנים היטב ואלגנטיים. ההשפעה בפה היא קטיפתי ועקבית.