קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות8
ציון בריאות10
מגזין

פסטה ג'מבלאיה

פסטה ג'מבלאיה
פסטה ג'מבלאיה עשויה להיות מתכון טוב להרחבת אוסף המנות העיקריות שלכם. מתכון זה מכין 8 מנות עם 290 קלוריות, 26 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1 היה אומר שהוא הגיע למקום. מתכון זה מ טעם הבית דורש בצל, עוף, עגבניות משומרות ופלפל קאיין. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. זה הוא במחיר סביר מתכון לחובבי אוכל קייג'ון. עם כפית ציון 37%, המנה הזו די גרועה. מתכונים דומים: פסטה ג'מבלאיה, פסטה שרימפס ג'מבלאיה, ו פסטה ג'מבלאיה חריפה.

הוראות

1
במחבת גדולה הקפיצו את הבצל, הפלפלים והסלרי בחמאה עד שהם רכים. מערבבים פנימה את העגבניות, המרק, הפטריות והתבלינים. מביאים לרתיחה; מנמיכים את האש. מכסים ומבשלים במשך 15-20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
בינתיים מבשלים פסטה לפי הוראות החבילה.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
3
מוסיפים עוף לתערובת העגבניות; מחממים.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
4
מסננים פסטה; מוסיפים לתערובת העוף. מחק עלי דפנה.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה

מרכיבים

3עד 4 עלי דפנהעד 4 עלי דפנה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)האם עגבניות איטלקיות חתוכות לקוביות או מבושלות, לא מיובשותהאם עגבניות איטלקיות חתוכות לקוביות או מבושלות, לא מיובשות01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)האם מרק עוףהאם מרק עוף4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעוף מבושל בקוביות, הודו או חזירעוף מבושל בקוביות, הודו או חזיר11 קילו קישואים,בזיליקום יבש או טימיןבזיליקום יבש או טימין1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות טריות פרוסותפטריות טריות פרוסות01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכל בצל קצוץ, פלפל ירוק ופלפל אדום מתוקכל בצל קצוץ, פלפל ירוק ופלפל אדום מתוק227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פסטה ספירליתפסטה ספירלית

יין מומלץ: סוביניון בלאן, יין ורדים, אלברינו

סוביניון בלאן, יין רוזסקין ואלברינו הם בחירה מצוינת עבור קייג ' ון. יינות אלכוהול נמוכים וטאנינים נמוכים יותר ישלימו את החום במנות קאג ' ון חריפות, במקום לגרום לפה שלך להישרף יותר. הווינה ליידה סוביניון בלאן עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
וינה ליידה סוביניון בלאן
וינה ליידה סוביניון בלאן
מציג מינרליות אקספרסיבית, סוביניון בלאן 2013 מסומן בעוצמה ארומטית עוצמתית ובספקטרום ארומטי רחב, עם תווים צמחיים, ציטריים וטרופיים. הוא טרי בחיך, מציע חומציות פריכה וחריפה וגימור לימון עסיסי. זוג עם עוגות סרטנים, טרגון עוף או מולים.