קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

פסטה יוונית עם עגבניות ושעועית לבנה

פסטה יוונית עם עגבניות ושעועית לבנה
פסטה יוונית עם עגבניות ושעועית לבנה דורשת כ 25 דקות מההתחלה ועד הסוף. מנה אחת מכילה 465 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 6 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %39 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. זה עובד היטב כמנה עיקרית. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. . אם יש לכם תרד, פסטה פנה, גבינת פטה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. עם כפית ציון של 91% המנה הזו מעולה. נסו פסטה עם שעועית לבנה, עגבניות ונקניקיות, שעועית ירוקה בסגנון יווני עם עגבניות וגבינת פטה, ו סלמון עם שעועית לבנה ועגבניות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים את הפסטה בסיר גדול של מים מלוחים רותחים עד אל דנטה.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
בינתיים, לשלב עגבניות ושעועית במחבת גדולה שאינה מקל. מביאים לרתיחה מעל חום בינוני גבוה. להפחית את החום, ומבשלים 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
שעועיתשעועית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים תרד לרוטב; מבשלים 2 דקות או עד wilts תרד, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
תרדתרד
רוטברוטב
4
מגישים רוטב על פסטה, ומפזרים פטה.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
רוטברוטב
גבינת פטהגבינת פטה

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

יווני בתפריט? נסה זיווג עם Agiorgitiko, Assyrtiko, ו Moschofilero. אם אתה מרגיש כמו ללכת יווני עם האוכל היווני שלך, assyrtiko ו moschofilero שניהם יינות לבנים מקסימים כדי להתאים עם עוף, פירות ים, וכו'. Agiorgitiko הוא אדום בעל גוף מלא מתאים בשר צלוי כבש. אתה יכול לנסות Skouras סנט ג ' ורג ' Agiorgitiko. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
Skouras Saint George Agiorgitiko
Skouras Saint George Agiorgitiko
Raspberry בשלים ופרי שזיף דמסון מתערבבים על החיך עם רמזים של וניל ואגוז מוסקט.קהל רצון זה הוא שידוך נהדר חזיר צלוי. נא להגיש עם צמרמורת קלה.