קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות2
ציון בריאות31
מגזין

פסטה עוף קייג'ון

פסטה עוף קייג'ון
פסטה עוף Cajun עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 1114 קלוריות, 39 גרם חלבון ו 83 גרם שומן. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %37 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1467 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. אם יש לכם שמנת כבדה, פלפל, מלח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. עם כפית ציון של 95% המנה הזו יוצאת מן הכלל. מתכונים דומים: פסטה עוף קייג'ון, פסטה עוף קייג'ון, ו פסטה עוף קייג'ון.

הוראות

1
מביאים סיר גדול של מים מומלחים קלות לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
הוסף פסטה לינגוויני, ומבשל במשך 8 עד 10 דקות, או עד אל דנטה; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
לינגווינילינגוויני
פסטהפסטה
3
בינתיים, מניחים עוף ותיבול Cajun בקערה, וזורקים למעיל.
מרכיבים שתצטרך
תיבול Cajunתיבול Cajun
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
במחבת גדולה מעל חום בינוני, עוף מטוגן בחמאה עד שכבר לא ורוד ומיצים לרוץ ברור, על 5 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים פלפלים ירוקים ואדומים, פטריות פרוסות ובצל ירוק; מבשלים 2 עד 3 דקות. להפחית את החום, ומערבבים שמנת כבדה. מתבלים את הרוטב עם בזיליקום, פלפל לימון, מלח, אבקת שום ופלפל שחור טחון, וחום דרך.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור טחוןפלפל שחור טחון
פלפל אדוםפלפל אדום
אבקת שוםאבקת שום
בצל ירוקבצל ירוק
פלפל לימוןפלפל לימון
שמנת כבדהשמנת כבדה
פטריותפטריות
באזיל!באזיל!
רוטברוטב
מלחמלח
6
בקערה גדולה, לזרוק לינגוויני עם רוטב.
מרכיבים שתצטרך
לינגווינילינגוויני
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
מפזרים גבינת פרמזן מגוררת.
מרכיבים שתצטרך
גבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת

מרכיבים

2(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תיבול Cajunתיבול Cajun01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)4פטריות טריות, פרוסותפטריות טריות, פרוסות01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1פלפל ירוק, קצוץפלפל ירוק, קצוץ1בצל ירוק, טחוןבצל ירוק, טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל לימוןפלפל לימון2(חוֹרֶף)גבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פסטה לינגוויניתפסטה לינגווינית1פלפל אדום, קצוץפלפל אדום, קצוץ01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2חצאי חזה עוף ללא עצמות, ללא עור, פרוסים לרצועות דקותחצאי חזה עוף ללא עצמות, ללא עור, פרוסים לרצועות דקות