קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות2
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

פרי מהיר פריך

פרי מהיר פריך
פרי מהיר פריך לוקח מסביב 15 דקות מתחילתו ועד סופו. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לקינוח הזה יש 373 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 4. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. לכו לחנות ואספו קינמון טחון, מילוי פאי דובדבנים, סוכר ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 25%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: תפוח מהיר פריך, תפוח מהיר פריך, ו מהיר אפרסק פריך.

הוראות

1
במחבת בינונית מחממים מילוי פאי ומיץ לימון על אש בינונית למשך 5 דקות או עד שהוא מבעבע, תוך ערבוב מדי פעם. בינתיים מניחים דגנים בשקית ניילון הניתנת לסגירה חוזרת; מועכים מעט בעזרת מערוך. במחבת, ממיסים חמאה. מערבבים דגני בוקר, סוכר וקינמון; מבשלים ומערבבים 2-3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
תוספת מוקצפת ונענע, לא חובהתוספת מוקצפת ונענע, לא חובה
כמו פיסטוקים או אגוזי מלךכמו פיסטוקים או אגוזי מלך
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
ריבת תותים ללא גרעינים, מחולקתריבת תותים ללא גרעינים, מחולקת
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
2 (8 אונקיות) אריזות BAKER'S Semi-Sweet Baking Chocolate, מומס2 (8 אונקיות) אריזות BAKER'S Semi-Sweet Baking Chocolate, מומס
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מפזרים מעל את תערובת הפירות.
מרכיבים שתצטרך
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
3
מגישים חם עם גלידה אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קריספ עובד ממש טוב עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. צ ' ארלס דה קזנוב טטה דה קובי ברוט עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
צ ' ארלס דה קזנוב טטה דה קובי ברוט
צ ' ארלס דה קזנוב טטה דה קובי ברוט
הבועות העדינות יוצרות חוט גדול על רקע זהוב. אף פירותי וטעמי סוכר שעורה ובריוש טעימים ומתמשכים. יין תוסס מאוד שהוא מאוד תכליתי. זוהי שמפניה בהירה, נוחה לכל צד!שמפניה זו משתלבת היטב עם רכיכות, מנות חזיר, גבינות עדינות ורכות ודגים עשירים.תערובת: 10% שרדונה, 30% פינו מיוניה, 60% פינו נואר