קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות10
ציון בריאות2
מגזין

פשטידת ליים אבוקדו

פשטידת ליים אבוקדו
אם אתה רוצה להוסיף עוד ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני מתכונים לקופסת המתכונים שלך, פאי ליים אבוקדו עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים.. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 4 גרם חלבון, 7 גרם שומן, ובסך הכל 166 קלוריות. 10 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אם יש לך גרידת ליים, מלח, חלב מרוכז ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 2 שעות ו 30 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 33%, וזה לא כל כך מצוין. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: פאי אבוקדו מפתח ליים, אבוקדו-גלידת פאי ליים מפתח, ו פשטידת אבוקדו-ליים עם קרם קוקוס וקרום פיסטוק.

הוראות

1
שלב חלב מרוכז ממותק, גרידת ליים, מיץ ליים, חלמונים טרופות קלות ומלח; מערבבים עד שהתערובת מסמיכה. מערבבים פנימה עיסת אבוקדו.
מרכיבים שתצטרך
חלב מרוכז ממותקחלב מרוכז ממותק
מיץ לייםמיץ ליים
חלמון ביצהחלמון ביצה
גרידת לייםגרידת ליים
אבוקדואבוקדו
מלחמלח
2
יוצקים מילוי לקליפת פאי.
מרכיבים שתצטרך
קרום עוגהקרום עוגה
3
צ ' יל פאי כמה שעות.
4
מקשטים בקצפת ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת

יין מומלץ: Vin Santo, קציר מאוחר ריזלינג, Lambrusco Dolce

וין סנטו, ריזלינג הקציר המאוחר ולמברוסקו דולצ ' ה הם בחירה מצוינת לפשטידה. כל היינות האלה מתוקים, וזה חשוב מכיוון שהיין בדרך כלל צריך להיות מתוק יותר מהאוכל שאתה משתלב איתו. אתה יכול לנסות כרמים קציר מאוחר ריזלינג. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-25 דולר לבקבוק.
כרמים קציר מאוחר ריזלינג
כרמים קציר מאוחר ריזלינג
בצבע צהוב בהיר, האף נפתח בניחוחות של אננס טרי, נקטרינה עסיסית ותווי הדרים. היין מצפה במלואו את החיך המבטא טעמים תוססים של פריחת תפוז, תפוח סבתא סמית ' טארט וחלת דבש. גימור ארוך מציג את האיזון המושלם של מתיקות וחומציות מעוררת פה, ומזמין לגימה נוספת.