קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 20 דק.
מנות12
ציון בריאות10
מגזין

צ'ילי תלת שלבים

צ'ילי תלת שלבים
המתכון של צ'ילי תלת-שלבי מוכן תוך כשעתיים ו-20 דקות והוא בהחלט אופציה מדהימה ללא חלב לאוהבי אוכל אמריקאי. מתכון זה מכיל 12 מנות עם 134 קלוריות, 8 גרם חלבון ו-9 גרם שומן כל אחת. תמורת 57 סנט למנה, המתכון הזה מכסה 8% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. ניתן ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. לא הרבה אנשים באמת אהבו את ההידור הזה. אם יש לך פפריקה, פלפל קאיין, קמח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון ספונקולרי מוצק של 43%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: ביריאני בקר פקיסטני קל - כלול תמונות שלב אחר שלב, פיצה מחיטה מלאה לחמניות {עם הדרכה פשוטה שלב אחר שלב}, ותפוחי הודו תפוחים ועשבי תיבול ( עם הדרכה שלב אחר שלב להברינה).

הוראות

1
בתנור הולנדי גדול או קומקום מרק, בשר בקר טחון חום וחזיר; לנקז היטב.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוסיפים מים, רוטב עגבניות, מלח ופלפל. מכסים ומבשלים במשך 1-1/2 עד 2 שעות, מוסיפים עוד מים במידת הצורך. מערבבים פנימה בצל יבש, אבקת צ'ילי, כמון, פלפל קאיין, שום, פפריקה ואורגנו. מבשלים עוד 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
בצל יבשבצל יבש
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
3
מערבבים קמח תירס, קמח ומספיק מים כדי ליצור עיסה דקה. מערבבים פנימה צ'ילי. מבשלים עוד 10-15 דקות עד שמסמיך מעט. מדללים עם מים נוספים אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
בזיליקום טרי פרוס דק לא חובהבזיליקום טרי פרוס דק לא חובה
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

צ'ילי עובד ממש טוב עם קאווה, שיראז וגרנאש. באדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Argyle Reserve Pinot Noir עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
ארגייל רזרב פינו נואר
ארגייל רזרב פינו נואר
עמק ווילמט ידוע בעיקר בזכות הפינו נואר העשיר שלהם וזה אחד הגדולים והעשירים אי פעם מארגייל! קח את הצבע והריח של ורד גיני, הוסיפו ניחוחות פירות של דובדבן שחור ופרי מריון עם ניחוחות תבלינים של אדמה הפכה וקקאו כהה ואתם רק מתחילים להתקרב למורכבות של היין הזה. "בשל ונדיב, עם גוונים ייחודיים של סגול ועלי כותרת ורד לטעמי הדובדבן והתבלינים, משתהה במרקם משובח. צריך זמן להתמקם. עשרים אחוז מהיין יבוקבק תחת מכסה הברגה. היין שבוקבק מתחת למכסה הברגה קיבל ציון 92 נקודות. הטוב ביותר מ-2007 עד 2012."-Wine Spectator