קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות6
מגזין

צ'דר חזיר צ' אודר

צ'דר חזיר צ' אודר
צ'דר חזיר צ' אודר עשוי להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים למנה העיקרית שלך. מנה אחת מכילה 335 קלוריות, 15 גרם חלבון, ו 20 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 8. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לכם חמאה, פלפל, סלרי וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 37%. ציון זה הוא רע למדי. נסו חמין צ'דר חזיר, חמין צ'דר חזיר, ו חמין צ'דר חזיר עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בסיר גדול מביאים לרתיחה את המים, תפוחי האדמה, הגזר, הסלרי, הבצל, המלח והפלפל. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 8-10 דקות או עד שהירקות פשוט רכים.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מסירים מהאש; אל תתנקז.
3
בינתיים, בסיר גדול, ממיסים את החמאה. מערבבים קמח עד לקבלת תערובת חלקה; מוסיפים חלב בהדרגה. מביאים לרתיחה; מבשלים ומערבבים 2 דקות או עד להסמכה.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
שמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
4
מוסיפים גבינה ומערבבים עד להמסה. מערבבים לתוך הירקות הלא מרוקנים; מחזירים סיר גדול לאש.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
5
מוסיפים תירס ונקניק; מחממים, מערבבים מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר פרוסגזר פרוס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי פרוססלרי פרוס3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוביות בשר חזיר מבושלות לחלוטיןקוביות בשר חזיר מבושלות לחלוטין596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוביות תפוחי אדמה קלופיםקוביות תפוחי אדמה קלופים11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינות צ'דר חדות גרוסותגבינות צ'דר חדות גרוסות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול תירס הקרנל כולו, סחוטיכול תירס הקרנל כולו, סחוט

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, ריזלינג

שרדונה, סוביניון בלאן וריזלינג הם הבחירות המובילות שלי למרק. חמין יכול להפיק תועלת מלבן פריך לחיתוך המרק העשיר והקרמי-או שאתה יכול ללכת גדול או ללכת הביתה עם שרדונה עשירה וחמאתית. אתה יכול לנסות כרמי טלבוט קאלי הארט שרדונה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-27 דולר לבקבוק.
כרמי טלבוט קאלי הארט שרדונה
כרמי טלבוט קאלי הארט שרדונה
ביטוי פרי טהור של הכרם שלנו, טלבוט שרדונה, קאלי הארט הוא שופע ותוסס. השפעה מינימלית של יצרני יין מאפשרת לקאלי הארט שרדונה להציג את כוחם של כרמי האחוזה של טלבוט. האף העשיר והמזמין מציג תווים טרופיים בהירים הממשיכים על החיך, שם מחמיאים לטעמים מרעננים של אננס וטל דבש על ידי חומציות מרעננת. אמצע חיך נדיב מוביל לפרי הדר ופירות טרופיים ארוכים עם רמזים לאלון צרפתי ומינרליות.