קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות2
ציון בריאות5
מגזין

קרם עשב של מרק תפוחי אדמה

קרם עשב של מרק תפוחי אדמה
קרם עשב של מרק תפוחי אדמה דורש בערך 25 דקות מתחילתו ועד סופו. זה הר ד ' אובר יש 404 קלוריות, 11 גרם חלבון, ו 25 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 14% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 2. אם יש לכם חלב, מים, פתיתי פטרוזיליה וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. זה מושלם עבור סתיו. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 39%. ציון זה הוא רע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: מרק תפוחי אדמה עשב, מרק תפוחי אדמה פרמזן עשב, ו מרק תפוחי אדמה עשב (מדהים).

הוראות

1
מניחים תפוחי אדמה ומים קרים בקערה המתאימה למיקרוגל. מכסים ומיקרוגל גבוה כ-1 עד 1-1/2 דקות או עד שתפוחי האדמה רכים; מסננים ומניחים בצד. בקערה קטנה ממיסים חמין במים רותחים; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
דלעות פאי בינוני כל אחת)דלעות פאי בינוני כל אחת)
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
בסיר, מטגנים בצל בחמאה עד למכרז. מערבבים קמח עד לקבלת תערובת אחידה. מערבבים בהדרגה חלב. מביאים לרתיחה; מבשלים ומערבבים 1-2 דקות או עד להסמכה. מערבבים פנימה את הפטרוזיליה, הטימין, הרוזמרין ומלח השום. מערבבים פנימה תפוחי אדמה ותערובת חמין; מחממים.
מרכיבים שתצטרך
5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה
דלעות פאי בינוני כל אחת)דלעות פאי בינוני כל אחת)
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
צווארי עוףצווארי עוף
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות לה גרנד קורטאז ' רוז בקבוק ברוט מסנוור. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-40 דולר לבקבוק.
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט בקבוק מסנוור
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט בקבוק מסנוור
ניחוחות וטעמים בהירים של תות טרי ופטל משתלבים עם תווים של לילך וסיגליות. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם טעמים של גרגרי יער ורימון לצד תווים פרחוניים רכים. זה ברוט רוז רוז משלים מגוון רחב של מזונות, מ מלוח מתוק. נסו את זה עם מנות אסיאתיות חריפות, ריזוטו, מנגל, בקר, כבש, ברווז, עוף, פרושוטו, פירות ים, פיצה, גבינה רכה (כמו ברי או עז), עוגת גבינה, עוגת גבינה, עוגת תות ועוגת פירות יער. מערבבים עם מיץ אשכוליות טרי למשקה בראנץ 'מרענן, או מוסיפים מצוף לקוקטייל על בסיס ג' ין.התערובת: השרדונה מספקת עומק ומבנה, ואילו האוגני בלאן מציע חומציות ורעננות טבעית. גמאי בעל גוף קל מעניק ביטוי פירות תוסס ומרקם חלק. הענבים מקורם בטרוירים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ובוז ' ולה.