קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 45 דק.
מנות18
ציון בריאות28
מגזין

צ'ילה ורדדרו

צ'ילה ורדדרו
צ'ילה Verdadero יכול להיות רק מתאבן אתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 197 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 8 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 18 מנות. אם יש לכם עלי דפנה, בצלים, אורגנו מקסיקני ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותם. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו-45 דקות. נסו קפה ו Ancho צ'ילה חצאית סטייק עם ירוק צ' ילה-תפוח להתענג, צ'ילה-שפשף Sirloin ו ירוק צ'ילה נאצ' וס, ו תירס קלוי עם צ'ילה: Elotes Asados con צ' ילה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. מחנות יובה Y Reserva de La Familia 40th Anniversary Cuvee Cava עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
יובה Y מחנות Reserva de La Familia 40th Anniversary Cuvee Cava
יובה Y מחנות Reserva de La Familia 40th Anniversary Cuvee Cava
זהב חיוור בצבע, זה קאווה יש ניחוחות של אפרסקים לבנים בשלים, בגט קלוי עם רמזים של לימון הדר ומשמשים. החיך עשיר ורחב עם טעמים של תפוח ירוק, תה ירוק יסמין ושקדים קלויים. זה קאווה טבע ברוט הוא מאוד תכליתי כי לא מינון הוסיף, ולכן החומציות והבועות לנקות את החיך לאחר כל ביס. מנות מומלצות: שרימפס שום, בס ים מיסו-במרינדה, טונה מצופה שומשום, עוף טיקה מסאלה וג ' אמון איבריקו.