קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות21
מגזין

צ'ילי בקר לבבי לבישול איטי

צ'ילי בקר לבבי לבישול איטי
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן? צ'ילי בקר לבבי לבישול איטי יכול להיות מתכון סופר לנסות. מנה אחת מכילה 330 קלוריות, 31 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 8. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 6 שעות ו -10 דקות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-81 היו אומרים שהוא הגיע למקום. אם יש לכם בצל, שעועית, בקר טחון רזה במיוחד וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. עם כפית ציון 94%, המנה הזו מרהיבה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם צ'ילי בקר לבבי לבישול איטי, תבשיל בקר איטי לבבי, ו תבשיל בקר לבבי {סיר איטי}.

הוראות

1
בשר חום; ניקוז.
מרכיבים שתצטרך
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
2
מוסיפים לבישול איטי עם שאר החומרים למעט גבינה; מערבבים. מכסים במכסה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
3
מבשלים על 5 עד 6 שעות נמוכות (או על 3 עד 4 שעות גבוהות).
4
מערבבים ממש לפני ההגשה.
5
מגישים עם הגבינה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

צ ' ילי קון קרנה בתפריט? נסה להתאים עם קאווה, שיראז וגרנאש. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא פואמה קוואן יבש במיוחד. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 9 דולר.
פואמה קאווה יבש במיוחד
פואמה קאווה יבש במיוחד
מראה ניחוחות פריכים של תפוחים ירוקים, גיר ופרחי אביב, וטעמי פירות טריים וחריפים בפה עם שמץ של מתיקות שמאוזנת היטב בחומציות.אפריטיף נהדר, יין זה משתלב גם עם מנות ראשונות וטארטים מלוחים.