קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות2
ציון בריאות38
מגזין

צ'ילי חריף ללא שעועית

צ'ילי חריף ללא שעועית
צ'ילי חריף ללא שעועית לוקח בערך 1 שעה ו 10 דקות מתחילתו ועד סופו. צופה בדמות שלך? למתכון צמחוני ללא גלוטן, ללא חלב, פליאוליתי ולקטו אובו יש 90 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 2 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 2. זה עובד גם הר ד ' אובר זול למדי עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-29 היו אומרים שהוא הגיע למקום. אם יש לכם פפריקה, שן שום, אבקת צ'ילי וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. עם כפית ציון 88%, המנה הזו יוצאת דופן. מתכונים דומים: צ'ילי ללא שעועית, צ'ילי ללא שעועית לבישול איטי, ו צ'ילי ללא שעועית לבישול איטי.

הוראות

1
בסיר גדול מבשלים בקר, פלפל ירוק, בצל ושום על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד; מסננים. מערבבים פנימה את רוטב העגבניות, מיץ העגבניות, המים, אבקת הצ ' ילי, האורגנו, הפפריקה, הכמון והקאיין והמלח אם רוצים. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, לא מכוסים, למשך 45 דקות או לעובי הרצוי.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
(מומלץ: סקרמנטו)(מומלץ: סקרמנטו)
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

צ ' ילי בתפריט? נסה להתאים עם קאווה, שיראז וגרנאש. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות פואמה קוואן יבש במיוחד. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-9 דולר לבקבוק.
פואמה קאווה יבש במיוחד
פואמה קאווה יבש במיוחד
מראה ניחוחות פריכים של תפוחים ירוקים, גיר ופרחי אביב, וטעמי פירות טריים וחריפים בפה עם שמץ של מתיקות שמאוזנת היטב בחומציות.אפריטיף נהדר, יין זה משתלב גם עם מנות ראשונות וטארטים מלוחים.