קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות23
מגזין

צ'ילי טאקו ארבע שעועית

צ'ילי טאקו ארבע שעועית
המתכון ארבע שעועית טאקו צ'ילי יכול להתבצע בערך 45 דקות. אתה מקבל הר ד ' אובר שמשרת 12. צופה בדמות שלך? ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני, מתכון טבעוני יש 172 קלוריות, 10 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן למנה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. רק כמה אנשים באמת אהבו את המאכל האמריקאי הזה. אם יש לכם רסק עגבניות, תיבול טאקו, רוטב עגבניות וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 66%. מתכונים דומים: תחרות צ'ילי שנתית 9: כניסה – בקר, צ' וריסו וטאקו שעועית צ'ילי + תפריט שבועי, שלוש שעועית טאקו צ'ילי, ו קרוק-פוט שלוש שעועית טאקו צ'ילי.

הוראות

1
בתנור הולנדי מבשלים בקר על אש בינונית עד שכבר לא ורוד; מסננים. מערבבים פנימה את שאר החומרים. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, ללא כיסוי, למשך 15 דקות, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

קאווה, שיראז וגרנאש הם הבחירות המובילות שלי לצ ' ילי. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות קסטלר קאווה רוזאדו. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
קסטלר קאווה רוזאדו
קסטלר קאווה רוזאדו
קסטלר קאווה רוזקסלי הוא יין מבעבע טעים המיוצר בשיטה המסורתית, עם תסיסה שנייה בבקבוק. מיושן במשך 12 חודשים על השקיות לפני השחרור, הוא מספק באופן עקבי טעמי פרימיום.הקאווה התוססת והחריפה הזו תשתלב היטב עם רוב הטאפאס, בנוסף לפירות טריים, טארט פירות יער וגבינות רכות וקרמיות. יש לו די והותר סגנון וחומר כדי להיות אפריטיף מצוין בפני עצמו.