קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות26
מגזין

צ'ילי ללא שעועית

צ'ילי ללא שעועית
המתכון ללא שעועית צ'ילי מוכן בסביבות 4 שעות ו -10 דקות והוא בהחלט מדהים ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני אפשרות לאוהבי אוכל אמריקאי. מנה אחת מכילה 152 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו בצל, אורז, פלפל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1 היה אומר שהוא הגיע למקום. זה יהיה להיט שלך הסופרבול אירוע. זה עובד גם הר ד ' אובר זול. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון 66%, המנה הזו די טובה. מתכונים דומים: תחרות צ'ילי שנתית 8: כניסה-צ' ילי צמחוני שלוש שעועית + תפריט שבועי, עבור קרוקפוט עוף ושעועית צ'ילי וגבינת צ' ילי לטבול, ו תחרות צ'ילי שנתית 9: כניסה – בקר, צ' וריסו וטאקו שעועית צ'ילי + תפריט שבועי.

הוראות

1
מפוררים בשר בקר ל -3 קו. סיר איטי.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
2
מוסיפים את 11 המרכיבים הבאים ומערבבים היטב. מכסים ומבשלים גבוה במשך 4-6 שעות או עד שהבשר כבר לא ורוד.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
3
מגישים עם אורז או פסטה והתוספות לבחירתכם.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
אורזאורז

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

קאווה, שיראז וגרנאש הם הבחירות המובילות שלי לצ ' ילי. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא מחנות יובי רזרבה דה לה פמיליה 40 שנה לקובי קאווה. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -20 דולר.
יובי וקמפ רזרבה דה לה פמיליה יום השנה ה-40 קובי קאווה
יובי וקמפ רזרבה דה לה פמיליה יום השנה ה-40 קובי קאווה
בצבע זהב חיוור, לקאווה זו יש ניחוחות של אפרסקים לבנים בשלים, בגט קלוי עם רמזים של הדרים לימון ומשמשים. החיך עשיר ורחב עם טעמים של תפוח ירוק, תה ירוק יסמין ושקדים קלויים. זה ברוט טבע קאווה הוא מאוד תכליתי כי אין מינון הוסיף, כך את חומציות ובועות לנקות שלך חיך לאחר כל ביס. מנות מומלצות: שרימפס שום, בס ים במרינדה מיסו, טונה משובצת שומשום, טיקה מסאלה עוף וג ' מון איבריקו.