קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות12
ציון בריאות15
מגזין

צ'ילי קון קרנה של לוסי

צ'ילי קון קרנה של לוסי
צ'ילי קון קרנה של לוסי היא מנה עיקרית שמגישה 12. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. צופה בדמות שלך? למתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב יש 236 קלוריות, 21 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן למנה. מתכון זה מכלמתכונים דורש בצל, מים, רסק עגבניות, בשר בקר טחון. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו 30 דקות. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המאכל האמריקאי הזה. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 54%. הציון הזה די טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: תחרות צ'ילי שנתית 5: כניסה-צ' ילי קון קרנה ופריגולס, תחרות צ'ילי שנתית 5: כניסה-צ' ילי קון קרנה ופריגולס, ו תחרות צ'ילי שנתית 6: כניסה-צ' ילי קון קרנה + תפריט שבועי.

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

צ ' ילי קון קרנה עובד ממש טוב עם קאווה, שיראז וגרנאש. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יוב וקמפ רזרבה דה לה פמיליה 40 שנה לקובי קאווה עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
יוב וקמפ רזרבה דה לה פמיליה יום השנה ה-40 קובי קאווה
יוב וקמפ רזרבה דה לה פמיליה יום השנה ה-40 קובי קאווה
בצבע זהב חיוור, לקאווה זו יש ניחוחות של אפרסקים לבנים בשלים, בגט קלוי עם רמזים של הדרים לימון ומשמשים. החיך עשיר ורחב עם טעמים של תפוח ירוק, תה ירוק יסמין ושקדים קלויים. זה ברוט טבע קאווה הוא מאוד תכליתי כי אין מינון הוסיף, כך את חומציות ובועות לנקות שלך חיך לאחר כל ביס. מנות מומלצות: שרימפס שום, בס ים במרינדה מיסו, טונה משובצת שומשום, טיקה מסאלה עוף וג ' מון איבריקו.