קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות26
מגזין

צ'ילי שעועית שחורה

צ'ילי שעועית שחורה
המתכון צ'ילי שעועית שחורה מוכן בערך 45 דקות והוא בהחלט סופר ללא גלוטן אפשרות לאוהבי אוכל אמריקאי. מנה אחת מכילה 348 קלוריות, 25 גרם חלבון, ו 16 גרם שומן. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 12 מנות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. אם יש לכם שמן זית, שעועית, סטייק סינטה עליון וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש בכמון הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כמו קינוח. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 69%. הציון הזה די טוב. נסו צ'ילי שעועית שחורה, צ'ילי שעועית שחורה, ו מטבל צ'ילי שעועית שחורה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים תחילה 5 מרכיבים ו 1/2 כפית מלח בשמן חם בתנור הולנדי גדול על אש בינונית-גבוהה, תוך ערבוב מתמיד, 8 דקות או עד שחומי בקר וירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
בקרבקר
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיפים הנותרים 1 כפית מלח, עגבניות כתוש, 1/2 כוס בירה, הבא 6 מרכיבים, ומבשלים, תוך ערבוב מדי פעם, 30 דקות. מערבבים 1 כוס בירה שנותרה, מרק ושעועית, ומבשלים תוך ערבוב מדי פעם, 45 דקות או עד לחימום יסודי.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות מרוסקותעגבניות מרוסקות
שעועיתשעועית
מרקמרק
בירהבירה
מלחמלח
3
מקשטים, אם רוצים.

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

ניתן לשלב צ ' ילי עם קאווה, גרנאש ושיראז. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום עוד יותר טוב. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא קמפו וייחו קאווה ברוט רוזט. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
קמפו וייחו קאווה ברוט רוז
קמפו וייחו קאווה ברוט רוז
צבע ורוד בוהק ונוצץ. נעים וחזק על האף עם נוכחות חזקה של פירות יער אדומים בשלים. עם יש מעוגל, תחושה נעימה בפה.