קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות4
מגזין

צדפות ברוטב שמפניה עם כרישה

צדפות ברוטב שמפניה עם כרישה
אם 76 סנט למנה נופל בתקציב שלך, צדפות עם כרישה ברוטב שמפניה יכול להיות נהדר ללא גלוטן, ראשוני וצמחוני מתכון לנסות. מנה זו מכילה סביב 1 גר' של חלבון, 8 גרם של שומן, וסך הכל 112 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. ערב השנה החדשה יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לך שמן זית, שאלוט, פטרוזיליה שטוחה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו צדפות ברוטב שמפניה, צדפות ברוטב קארי, אורז עם כרישה, ו סטייק וצדפות עם רוטב שמפניה-חמאה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

שרדונה, שנין בלאן ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לצדפות. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. שרדונה הנהר הרוסי La Crema עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
על האף יש גוונים הדר, עם תפוח ירוק, אננס וניחוחות פרחוניים מודגשים על ידי עקבות קרמל ואגוז לוז. הפרי הבהיר והחומציות הפריכה האופיינית לאפלאסיון הנהר הרוסי נראים בפה, עם מרכיבי לימון ליים וערות אגס מרוכזים, מקוזזים על ידי תפוח מתמשך וגימור תבלין.