קושיקשה
מוכן ב39 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

צדפות זעפרן צרובות

צדפות זעפרן צרובות
צדפות זעפרן צרוב נטול גלוטן, וצמחוני ומספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 2 גר' של חלבון, 6 גרם של שומן, וסך הכל 103 קלוריות. אם יש לכם אורגנו, רסק עגבניות, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 39 דקות. וזה די טוב. נסו צדפות צרובות על אורז זעפרן חריף, צדפות מחבת צרובות עם זעפרן-רוטב עגבניות, ו הצג פקק צרוב צדפות עם פירורי לחם ריחני לימון פטוצ'יני עם זעפרן ואספרגוס (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים סיר בינוני מצופה בתרסיס בישול על חום בינוני-גבוה; מוסיפים שמן צמחי.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
שמן צמחישמן צמחי
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים בצל ושום; מטוגנים 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
3
להוסיף עגבניות; לטגן 2 דקות. מערבבים ביין וב-3 המרכיבים הבאים. מביאים לרתיחה. להפחית חום; מבשלים, חשוף, 10 דקות. מערבבים בחומץ אורגנו, בזיליקום ובלסמי. לבשל 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
חומץ בלסמיחומץ בלסמי
אורגנואורגנו
עגבנייהעגבנייה
באזיל!באזיל!
ייןיין
4
הסר מהחום.
5
מניחים תערובת בבלנדר; תהליך עד חלקה, גירוד הצדדים. החזר תערובת למחבת. מוסיפים חצי-חצי. מבשלים מעל חום בינוני-נמוך 2 דקות או עד מחומם היטב.
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
מחבתמחבת
6
צדפות מתייבשות עם מגבות נייר.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
7
מפזרים את שני הצדדים במלח ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
8
שלב 1 כף שמן זית זעפרן; מערבבים עם מקצף.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
זעפרןזעפרן
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
9
מחממים מחבת לא דביקה גדולה המצופה בריסוס בישול על חום בינוני-גבוה; מוסיפים 1 1/2 כפיות שמן זעפרן.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
זעפרןזעפרן
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
10
מוסיפים 1/2 צדפות; מבשלים 3 עד 4 דקות בכל צד או עד לסיום.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
11
הסר צדפות מהמחבת; להפריש ולשמור חם. חזור על הנוהל עם שמן זעפרן הנותרים צדפות.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
זעפרןזעפרן
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
12
כפית 1/3 כוס רוטב על צלחות בודדות. מסדרים צדפות על רוטב על כל צלחת.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
רוטברוטב

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה0(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום מרוסקפלפל אדום מרוסק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש3(חוֹרֶף)חצי וחצי ללא שומןחצי וחצי ללא שומן2(חוֹרֶף)בזיליקום טרי קצוץבזיליקום טרי קצוץ11 קילו קישואים,רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק2(חוֹרֶף)אורגנו טרי קצוץאורגנו טרי קצוץ1דאשזעפרןזעפרן0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות ים (כ-30 צדפות)צדפות ים (כ-30 צדפות)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות קלופות קצוץ זרע (כ 3 בינוני)עגבניות קלופות קצוץ זרע (כ 3 בינוני)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה2(יכול להיות או להרחיק)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

צדפות בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, שנין בלאן, ופינו נואר. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה Trentadue La Storia. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 25 דולר.
טרנטדיו שרדונה סטוריה
טרנטדיו שרדונה סטוריה
שרדונה 2014, חוף סונומה, אופייני למגוון עם ניחוחות של תפוחים, אפרסקים לבנים והדרים. עם זמן רב יותר בניחוחות זכוכית מגוונת של אגוז מוסקט, טוסט קל וניל באים לשחק יחד עם הצעה של אננס ולימונים מאייר בשלים. הפה מרגיש פריך ומאופק עם מינרליות ברורה וטוהר של פירות. עשיר, אלגנטי ומאוזן להפליא.