קושימומחה
מוכן ב5 שעות, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות51
מגזין

צלי קדירה ביום ראשון

צלי קדירה ביום ראשון
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל צלי יום ראשון. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 1051 קלוריות, 65 גרם חלבון ו 61 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %50 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לכי לחנות וקחי פרמזן, מלח כשר ופלפל סדוק, מיץ לימון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 5 שעות ו-10 דקות. מתכונים דומים: בישול איטי צלי בלסמי, צלי קדירה ביום ראשון, ו צלוי צלעות יום ראשון.

הוראות

1
מחממים התנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
באמצעות מגבות נייר, ללטף את הצלי יבש כדי לעזור לקבל קרום נהדר על הבשר.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
3
מפזרים את הצלי בנדיבות עם מלח ופלפל. בתנור הולנדי גדול מעל חום בינוני, להוסיף 2 כפות שמן וחום עד מבריק.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
4
מוסיפים את הצלי והחום מכל הצדדים.
5
הסר והעברה ללוח חיתוך או צלחת גדולה.
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
6
מוסיפים עוד שמן לסיר במידת הצורך, יחד עם גזר, סלרי ובצל. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
גזרגזר
סלריסלרי
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
7
מוסיפים את צרור עשבי תיבול טריים ומבשלים עד שהירקות מתחילים להיות חומים, 5 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
8
מוסיפים את השום וממשיכים לבשל עוד דקה.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
9
מוסיפים 3/4 כוס יין אדום ומפחיתים בחצי, מגרדים את החלקים הצרובים ומשלבים אותם במיץ. ואז להחזיר את הצלי לסיר ולהוסיף את מרק הבשר. מביאים את הנוזל לרתיחה לפני המכסה עם מכסה הדוק ומניחים את הסיר בתנור. אפשר לצלי לבשל עד מזלג מכרז, 3 1/2 עד 4 שעות, מפנה פעם באמצע.
מרכיבים שתצטרך
מרק בשרמרק בשר
יין אדוםיין אדום
מיץמיץ
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
סירסיר
10
הסר מהתנור ולהעביר את הצלי ללוח חיתוך גדול. אוהל עם נייר כסף בזמן שהצלי מונח. מניחים את התנור ההולנדי בחזרה על הכיריים מעל חום בינוני גבוה, מוסיפים את 1/4 כוס היין האדום הנותרת לנוזל ומפחיתים בחצי ברתיחה, כ -10 דקות. מסננים את הרוטב ומתבלים במלח ופלפל. לגרוס את הצלי לחתיכות גדולות ולזרוק עם jus.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
יין אדוםיין אדום
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
תנור הולנדיתנור הולנדי
תנורתנור
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
11
עבור סלט עשבי תיבול: לזרוק את גרגיר הנחלים ופטרוזיליה קטפה עם מיץ לימון ושמן זית לפי הטעם. מתבלים במלח ופלפל וממלאים את השקדים הקלויים
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
גרגיר הנחליםגרגיר הנחלים
שמן זיתשמן זית
שקדיםשקדים
פטרוזיליהפטרוזיליה
12
מגישים על גבי עוגות ריזוטו העליון עם סלט עשבי תיבול טרי.
13
לריזוטו: בסיר בינוני, מחממים את מרק העוף לרתיחה. בסיר נפרד, להמיס את החמאה על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
14
מוסיפים את שאלוט לחמאה, מבשלים עד ריחני שקוף, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
חמאהחמאה
15
מוסיפים את אורז הברבוריו וטוסט קל, ערבוב מעיל בחמאה ובשאלוט.
מרכיבים שתצטרך
אורז Arborrioאורז Arborrio
שאלותשאלות
חמאהחמאה
טוסטטוסט
16
מוסיף את היין הלבן, ממשיך לבשל תוך ערבוב עד היין נספג. אתה צריך להיות מסוגל להפעיל את הכף שלך דרך ריזוטו ויש לי השהייה הזחה.
מרכיבים שתצטרך
יין לבןיין לבן
ייןיין
17
באמצעות מצקת, להוסיף מספיק מרק עוף חם כדי לכסות את האורז, ערבוב כל הזמן על חום בינוני עד המרק נספג לחלוטין. חזור על התהליך 3 פעמים נוספות, הוספת מרק בשלבים תוך המשך לערבב. לאחר הוספת כל מרק העוף והאורז רך, מוסיפים את האפונה, מיץ לימון וגרידת לימון ומערבבים לשלב.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
מיץ לימוןמיץ לימון
גרידת לימוןגרידת לימון
אפונהאפונה
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מצקתמצקת
18
הסר מהחום ומערבבים בפרמזן, מוצרלה ומתבלים במלח ופלפל. לקרר את הריזוטו על ידי הפצת אותו באופן שווה על מגש סדינים. מכסים בניילון נצמד ומקררים במקרר במשך 20 עד 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מוצרלהמוצרלה
פרמזןפרמזן
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
19
לאחר הריזוטו מקורר, ליצור את התערובת לתוך קציצות בגודל בורגר, על 1 אינץ ' עבה. להקים תחנת חפירה עם קמח בצלחת אחת, ביצים מוכות באחרת ופירורי לחם panko באחרת. טובלים את קציצות האורז לתוך הקמח, ואז לתוך הביצים ולבסוף מצפים אותם בפירורי הלחם הפנקו.
מרכיבים שתצטרך
פאנקו.פאנקו.
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
אורזאורז
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
20
במחבת גדולה, חום שמן צמחי 1/2 אינץ ' על חום בינוני עד קמצוץ של panko רוחש כאשר ירד בשמן. עבודה בקבוצות של 2 עד 3, מטגנים את עוגות הריזוטו עד חום זהוב, 2 עד 3 דקות לכל צד (השתמש מרית דגים מתחת לעוגה ואת החלק האחורי של מזלג על גבי כדי לעזור לייצב בעת היפוך).
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
פאנקו.פאנקו.
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
מריתמרית
21
להעביר מתלה תיל, אשר יעזור להם להישאר פריך. מתבלים במלח והם מוכנים לשרת.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים פרוסים, קלוייםשקדים פרוסים, קלויים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז Arborioאורז Arborio2גזר, קצוץגזר, קצוץ2מאמן פפ מסווג 200-נוכחיצלעות סלרי, קצוץצלעות סלרי, קצוץ2קילוגרםצלי צ'אק ללא עצמותצלי צ'אק ללא עצמות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום יבש, כמו קברנה סוביניוןיין אדום יבש, כמו קברנה סוביניון1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש2ביצים, מכותביצים, מכות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה, לדלותקמח לכל מטרה, לדלות4ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ1צרור עשבי תיבול טריים שונים, כגון טרגון, רוזמרין, פטרוזיליה, קשור עם חוטצרור עשבי תיבול טריים שונים, כגון טרגון, רוזמרין, פטרוזיליה, קשור עם חוט8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור סדוקמלח כשר ופלפל שחור סדוק796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון8ריבס, קצוץ טרי או קפואמיץ לימון, עבור טפטוףמיץ לימון, עבור טפטוף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)mozzarella גרוס לחות נמוכהmozzarella גרוס לחות נמוכה5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק בשר דל נתרןמרק בשר דל נתרן7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף דל נתרןמרק עוף דל נתרן2(חוֹרֶף)ירקות או שמן זית, ועוד במידת הצורךירקות או שמן זית, ועוד במידת הצורך8ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית, לטפטוףשמן זית, לטפטוף3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם pankoפירורי לחם panko2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגורר טריפרמזן מגורר טרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה טרייםעלי פטרוזיליה טריים142אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפונה קפואה, מופשרתאפונה קפואה, מופשרת8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור סדוק טרימלח ופלפל שחור סדוק טרי8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאלוט גדול, טחון (אודותשאלוט גדול, טחון (אודות3(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח8ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן צמחי לטיגוןשמן צמחי לטיגון4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלא מגן מקומילא מגן מקומי1בצל צהוב, קצוץבצל צהוב, קצוץ