קושימומחה
מוכן ב5 שעות
מנות4
ציון בריאות3
מגזין

צלעות בסגנון סיני

צלעות בסגנון סיני
צלעות בסגנון סיני נטול גלוטן,, ללא חלב, וכל 30 הר העבודה. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 2 גרם חלבון, 4 גרם שומן, ובסך הכל 105 קלוריות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 4. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. מתכון זה אופייני למטבח הסיני. אם יש לך שומשום, מתלה בייבי בחזרה, רוטב הויזן ...גוגל זה, ועוד כמה מרכיבים על היד, אתה יכול לעשות את זה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 5 שעות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 31%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: צלעות בסגנון סיני, צלעות חילוף סיניות בסגנון אוכל, ו סיר חרס בסגנון סיני צלעות.

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, Chenin Blanc

אסיה יכולה להיות משולבת עם ריזלינג, גוורצטרמינר, וצ ' נין בלאן. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. לה גרנד קורטאז ' בלאן דה בלאנס ברוט עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
בית המשפט הגדול בלאנק דה בלאנס ברוט
בית המשפט הגדול בלאנק דה בלאנס ברוט
הזר מציג רמזים לתפוח ירוק, יערה ובריוש קלוי. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם מעט לימון מאייר, טל דבש ותווים פרחוניים רכים. מלון בלאן דה בלאנס ברוט הוא מאוד מטבח וידידותי לקוקטיילים. נסה את זה עם מתאבנים מלוחים, פופקורן בחמאה, מנות פסטה שמנת, עוף מטוגן, מנות אסייתיות חריפות, פירות ים, קינוחים על בסיס פירות או גבינה רכה למחצה. מערבבים עם ליקרים של פרחי סמבוק או פירות, או מיץ טרי ומשקאות חריפים איכותיים לקוקטייל נוצץ קליל ומרענן.התערובת: שרדונה מקנה עומק ומורכבות לאיזון הכללי ואילו שנין בלאן מעניק הדרים ורמזים לדבש למרקם קרמי. החומציות הגבוהה יותר של קולומברד מספקת מבנה, אורך ומינרליות נעימה שמוסיפה בפרופיל הפירות של אוגני בלאן. ענבים מקורם בטרוארים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ועמק לואר.